Mag ik even schreeuwen?

Discussie in 'De lounge' gestart door A2CA, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. A2CA

A2CA Niet meer actief

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Na ongelogen op 30 vacatures te hebben gesolliciteerd ben ik overal afgewezen, ik ben pas 2x op sollicitatie gesprek geweest bij 1 ben ik het niet geworden en de ander zou me voor woensdag terug bellen ( vandaag dus ) niks gehoord.... Ik wil zo graag werk maar het lukt me echt niet, ik ben ongeschoold, en krijgt telkens te horen dat ik te lang uit de running was om deel te nemen aan de maatschappij. Ik heb op werkelijk alles gesolliciteerd, callcenter, verkoop, horeca, schoonmaak.... Wanneer komt mijn geluk zodat ik ook weer even Manyana kan zijn en niet de hele dag mamma, mijn wereld is zo klein geworden.........

Sorry lucht echt op.

2. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    ai meid zo erg voor je... je komt in zo'n negatieve spiraal terecht... been there too :(

kan alleen maar zeggen: je bent zeker iets waard hoor, geschoold of niet geschoold, als je wil werken is dat al veel waard! geef niet op en ik hoop dat je snel de baan van je leven vindt!

3. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Nou das nie misselijk zoveel sollicitaties! Dus als je even uit de running hebt gelegen willen hun zeggen dat je dan niet meer kan werken..?! Ik hoop dat er iets moois op je pad komt waar je wel aangenomen word! Succes meid

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hartstikke vervelend meid! :( Dikke knuf!

5. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Ooo bah schreeuw het idd maar uit. Na 9 maanden en 23894944 soll ben ik nu sinds okt. Weer aan het werk

Heel erg veel succes

6. A2CA

A2CA Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties, en lennylenn jij gefeliciteerd met je nieuwe baan.

Ik zoek elke dag minimaal 1,5 uur naar vacatures op internet. Alleen heb ik niet zoveel keus en veel ervaring heb ik ook niet omdat ik pas 21 ben waarvan 2 jaar thuis ( operatie, zwangerschap, kindje ). Ik voel me zo waardeloos, wat heb ik mijn kindje nou te bieden behalve liefde, ja mijn partner werkt wel en we komen niks te kort, maar als met haar op eigen benen moest staan dan kan je wel raden wat er zou gebeuren. Er zijn zoveel jongeren wat niks hebben en niet willen werken die willen ze altijd banen aanbieden bij het uwv, ( hier dan ) maar iemand die het echt wilt lukt het gewoon echt niet, ze zeggen wel, waar een wil is, is een weg maar hier zie ik door de bomen het bos niet meer.

7. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Wat vervelend zeg!

Ik werk bij TSN, huishoudelijke hulp. Ik weet dat TSN door heel Nederland zit, misschien dat ze een vacature hebben bij jou in de regio?

Succes!

8. oleander1986

oleander1986 Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    Heb je er al aan gedacht weer te gaan studeren? Je bent pas 21 en vanaf 21 zou je elke (universitaire) opleiding mogen doen die je leuk lijkt, natuurlijk wel toelatingsexamen. Dan kan je gewoon studiefinanciering aanvragen en in een paar jaar heb jij een veel betere kans op een veel leukere baan.
    Helaas ben ik de dans ontsprongen omdat ik al bijna 9 jaar in het buitenland woon waar ik helaas geen opties heb qua opleidingen. Anders had ik het zeker weten ook gedaan met 21.

9. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Schreeuw maar ff lekker alle frustraties eruit hoor, dat lucht vast wat op.

Hopelijk komt er snel iets op je pad, geef de moed niet op...!!

10. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Wat enorm vervelend!!

Heb je ook geen idee wat je zou willen doen? Omdat je zegt dat je man gewoon werkt en jullie niks te kort komen,kun je dan niet een studie gaan volgen? Bbl is tegenwoordig ook mogelijk. Even investeren en straks een baan waarin je echt plezier hebt!

11. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Trekt de zorg je? Je kunt zo BBl opleiding volgen.. Ze zoeken mensen genoeg! Maar dat moet je wel echt willen, zorg vind je leuk of niet..

12. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    Dat is echt balen! Hopelijk vind je toch snel een job! Ik duim!

13. SDonya

SDonya Niet meer actief

Eerste wat in mij opkwam was ook studeren! Ben ook pas 21 en zit sinds oktober weer op school. Heerlijk weer even de deur uit zijn en niet continu mama zijn! Ik doe nu een mbo opleiding voor 20+, met die opleidingen kan je versneld je mbo4 halen... :)

14. SDonya

SDonya Niet meer actief

Nou zo eenvoudig is het tegenwoordig ook niet om een stage te vinden hoor.... Zoek me rot maar word overal afgewezen..

15. Aloe

Aloe Niet meer actief

Ho stop met jezelf de grond in te praten.
    Liefde is het belangrijkste wat een kind nodig heeft.
    Er zijn een hoop mensen die hun kind dat niet geven kunnen.
    Ik heb er destijds ook heel erg veel gedaan. De moed zinkt je dan echt in de schoenen maar gewoon doorgaan.

16. Smnee

Smnee Niet meer actief

meid wat rot!
    ik werk sinds kort bij de thuis als huishoudhulp. hier hoef je geen diploma voor te hebben, en verdient wel goed hoor :)
    probeer eens thuiszorg instanties te bellen, er zijn tegenwoordig zoveel ouderen!
    succes meid, en schreeuw maar ff dat lucht op

17. Onje

Onje Niet meer actief

Pfff ik ken het, het is verschrikkelijk!
    Ik heb een eigen bedrijf gehad, daarvoor een bedrijf gerund als bedrijfsleider had ik verantwoording over 27 man personeel.

Maanden gezocht en gezocht, en als ik dan al antwoord kreeg want tegenwoordig schijnt het maar normaal te zijn dat je als bedrijf gewoon helemaal maar niet reageert, was het negatief.

En nu....? Nu werk ik verd***** bij Kruidvat! Hartstikke leuk hoor en ik mag allang blij wezen dat ik wat heb maar ooooh ik kan zoveel meer. Mijn handen jeuken als ik daar rond loop.

Meid houd moed het komt echt wel, ooit. Maar blijf er ajb in geloven en blijf solliciteren anders komt het niet.

Oh trouwens alle respect hoor voor de medewerksters van Kruidvat!!!! Bedoel het niet negatief.

18. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Ga vrijwilligerswerk doen je kringetje wordt dan groter en misschien kom je dan via via aan een baan!

En vrijwilligers in de zorg zoeken ze altijd!!!!!

Bij mij op het werk is een oud vrijwilligster nu collega geworden...

19. A2CA

A2CA Niet meer actief

Bedankt voor jullie reactie.
    Een opleiding zou ik graag willen volgen. Wel alleen in de zorg, nu het probleem, ik heb een zorgopleiding gedaan maar had niet zo een goed contact met mijn praktijkbegeleider, die heeft me op de dag van diplomauitreiking verteld dat ik mijn diploma niet kreeg, kapot was ik ervan zo hard gewerkt en nog niks, ben toen meteen weggegaan.

Ik weet helaas niet hoe alles zit, een thuisstudie zie ik eigenlijk niet zitten omdat ik dan alles via de computer moet doen, bbl gaat nu niet want heb vorige maand al alle instanties en zorggroepen gebeld en overal zijn de opleidingen van dit jaar al begonnen. Opleiding doen wil ik nog liever dan gewoon werk, maar ik weet juist zo weinig, ik weet niet waar ik op moet letten als ik bol moet gaan doen en voor bbl zijn er nu even geen plekken.

20. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ligt ook aan de regio waar je woont denk ik..
    Hier in ieder geval wel redelijk wat vraag naar.. Wel verzorgende, geen helpende..

Deel Deze Pagina