Goede koopjes Roermond Outlet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Youtan, 18 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.498
    4.338
    113
    Vrouw
    Wij gaan vanmiddag naar het Outletcentrum.

Heeft iemand tips voor leuke winkels/goede koopjes? Voor dames en/of meiden?

2. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    Ben je er inmiddels achter? Ik ben wel benieuwd!

Youtan vindt dit leuk.
  3. Loesje1988

Loesje1988 Fanatiek lid

24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Het ligt echt aan de winkel en wat het aanbod is.
    Ik woon er 15min vanaf en vond het vorige week erg tegenvallen. Teminste in de winkels waar ik dan ben geweest. Ik kan het vaak goedkoper kopen via zalando lounge of Veepee oid.
    Ik was aan het kijken voor mijn zoontje,kleding in maat 80 of 86 maar vond het aanbod an sich al tegenvallen,dan heb ik het nog niet over de prijs. Vingino had helemaal niks bijvoorbeeld

Maar ik ben er ook weleens geweest en toen vond ik hele leuke dingen voor een mooie prijs.
    Tis nu wel rete druk omdat het vakantie is.

Youtan vindt dit leuk.
  4. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.498
    4.338
    113
    Vrouw
    We zijn geweest. Mijn dochter is los gegaan bij Nik & Nik en O’ Neill. En ze heeft leuke Adidas schoenen uitgekozen.
    Zelf vind ik Nikkie ook een leuk merk, maar op een zwarte hoodie na heb ik niets gekocht.
    Wel leuk om het een keer gezien te hebben, was er nog nooit geweest. Denk ook niet dat ik er ooit nog kom :)

Yellowsun en Dubbelgeluk vinden dit leuk.
  5. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Dr. Martens had ik destijds paar boots gescoord voor 30€. Je moet echt geluk hebben als je gaat. De ene x slaag ik heel goed en andere x ga ik met lege handen terug.

Bailey07 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina