Wie is er wel eens in een Kattencafe geweest? Mijn dochter (7) is helemaal weg van katten en nu zit ik eraan te denken om met haar te gaan lunchen bij een kattencafe. Ze zou ook wel graag willen kroelen met een kat. Ik weet dat het dieren zijn en blijven die je natuurlijk niet kan dwingen en dat wil ik natuurlijk ook niet. Iemand ervaring? Komen de katten ook wel echt bij je liggen of moet je ze vooral met rust laten?
Wij zijn een paar jaar terug naar het kattencafé in Breda geweest. Was wel heel gezellig, maar wij zaten aan een tafeltje, dus echt bij je komen doen ze dan niet. Was wel heel leuk, overal katten , de kinderen willen er graag nog een keer naartoe. Is alleen wel een beetje heftig met hun allergie
Ik vind het kattencafe in Almere erg leuk! Slapende katten moet je er (logischerwijs) met rust te laten, maar met de niet-slapende mag je gewoon spelen en knuffelen, daar komen sommige katten ook uit zichzelf voor naar je toe Heel gezellig, wij hebben zelf 2 katten thuis maar mijn kinderen vinden het alsnog geweldig in het kattencafe.
Wij zijn in Groningen en Assen geweest en sommige katten komen idd naar je toe.Ze laten zich ook makkelijk aaien. Ik vond het heel gemoedelijk allemaal.
Ik vond het maar zozo. Buiten het feit dat de allergie van dochter er is ondekt zaten er veel " vaste klanten" waardoor de katten daar heen trokken. Was in Alkmaar.
Hier in een klein dorpje zit een raskatten café. En werkelijk ik ga zo vaak mogelijk. Ik vind het zo fantastisch. Ik werk er soms zelfs ipv thuis te werken haha echt mijn droom. En dat terwijl ik zelf ook 2 katten heb. Mijn ervaring is dat de katten in zo’n café echt gek zijn op aandacht ( en eten )
Hier ook meerdere keren in Almere bij het kattencafe geweest, zoon(7) vind het inderdaad geweldig. Vind de mensen die er werken ook lieve mensen. De laatste x bleef er een kat in zn mandje op tafel liggen, was er druk en wij besloten aan dat tafeltje te blijven zitten. Kat er gewoon bij haha.
Ik ben best vaak bij https://www.skatjes.com/ geweest in Zwolle. Is zo leuk! Als de katten slapen moet je ze logischerwijs met rust laten, maar als ze wakker zijn mag je lekker met ze knuffelen. Ook komen ze vaak bij je zitten of liggen. Mijn meiden vinden het zo leuk daar. Echt een aanrader.
Ik ben zelf in het Kattencafé in Amersfoort geweest en ik vond het er niet echt gezellig. De ruimte was erg klein en stond vol met tafeltjes, stoelen en bankjes. Het was er druk, te druk, vond ik voor de ruimte. Wij hebben zelf 4 katten thuis en ik weet er dus best wel wat vanaf....maar ik vond het eigenlijk ook niet echt leuk voor de katten daar. Te kleine ruimte en te vol met meubels en mensen. Het rook er niet heel fris, een beetje benauwd/muf. Het eten en drinken vond ik ook maar zozo. Het was eens, maar nooit weer.