Wie volgt deze serie ook? Ze hebben nu net season 2 afgerond... Kan niet wachten de laatste 2 afleveringen te zien, zo spannend.
Ja ikke! Helemaal verslaafd eraan en nou weer wachten op het 3e seizoen. Ben benieuwd wat ze nou gaan verzinnen allemaal
Ja, ik ben ook erg benieuwd. Het verhaallijn van Mount Weather is nu wel zo goed als afgesloten; het zal nu wel gaan over de gebeurtenissen die leidden tot de nucleaire oorlog. Zullen ze vast wel weer wat moois van maken . Helaas moeten we wel weer een tijdje wachten .
Gisteren de 2 eerste afleveringen gezien. Vind het een hele goede serie. Mooi gefilmd! Een aanrader ook al hebben we er maar 2 gezien tot nu toe. Vanavond meer
hier nu ook 2 afleveringen gezien.. Nog niet overtuigd . kijken normaal ook wel meer politieseries moet ik bekennen. Hoewel ik wel weer van Young Adult boeken houd (Deze serie past wel in die categorie) . Van de week ook mazerunner gezien, ook wel interessant (film) benieuwd naar film 2..
Na aanleiding van dit topic begonnen met kijken. Nu halverwege seizoen 2, wat ik beter vind dan 1! Spannende serie
Helemaal afgekeken. Jammer :x Wil nog een keer kijken En ik zeg het niet snel over een vrouw maar die Eliza Jane Tayler is echt een lekker ding zeg! Pffft Mijn vriend vind haar niet zo veel hebben dus wij zitten hier te discussiƫren wie het knapste is.