vampire diarries en supernatural

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door christa24, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. christa24

christa24 Actief lid

13 jul 2010
    167
    0
    0
    Ik ben peuterleidster
    In Den Haag
    Elke Zondagavond keek ik naar deze series vind ze zo gaaf maar helaas is het eerste seizoen van vampire diarries afgelopen kan niet wachten tot seizoen 2.
    Maar voorlopig blijft het nu bij supernatural ook echt een gave serie vooral de hoofdrolspelers met name Dean (jensen ackles):D

Wie van jullie volgen deze series ook??

2. Giltje

Giltje Niet meer actief

Ik ken de serie niet maar heb er wel lees boeken van zien liggen, vriendin zei dat die erg goed waren =D ben wel naar benieuwd haha

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Supernatural heb ik wel altijd gevolgd maar Vampire Diaries niet, het is zooooo gepikt van Twilight, ze proberen alles het zelfde te doen als in de Twilight films, heb 1x gekeken en vond het verschrikkelijk dus nee die kijk ik niet :D

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja ik ben groot fan! Ook van Fringe en Ghostwisperer, helaas herhaling.. :( Zondag wilde ik vampire diairies kijken, kwam het niet.. pff word er zo moe van. Iedere x wat anders, herhaling bla bla.

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Haha, ik heb eens gelezen dat Vampire Diaries al vóór de Twilight saga is geschreven, dus denk eerder dat het andersom gejat is.

6. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Als je dat leuk vindt, raad ik je aan om de serie True Blood te volgen.

Daar ben ik dus helemaal fan van.

7. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Ja, die is écht goed!

8. Leliana

Leliana Niet meer actief

Ze heeft het over de beelden ... niet de boeken! ;)

Verder wel een enorm supernatural (Sam Winchester; Jared Padalecki :D ) fan!
    Kan niet wachten op seizoen 6!

9. keizerin

keizerin Niet meer actief

Idd de boeken van VD waren er veel eerder.
    En je moet gewoon ff nog een paar afleveringen kijken het is echt een GAVE serie en heel anders dan Twilight.

Ik heb alle afleveringen met Amerika meegekeken dus ik zit al een tijd zonder VD:(

10. keizerin

Idd het is zo anders dan Twilight,ik ben helemaal verliefd op die serie(ook op twilight trouwens haha)
    Ik kan niet wachten tot het 9 september is:D

11. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    damn you herhaling! :x

12. Leliana

Leliana Niet meer actief

Nogmaals .. ze heeft het over de beelden .. en niet de boeken!

Eerlijk is eerlijk .. Stefan (Vampire diaries) lijkt, qua uiterlijk, veel op Edward (Twilight) .. Ze hebben bijna dezelfde uiterlijke kenmerken! En Twilight was toch eerder op de buis ...

Elena (Vampire diaries) staat in de boeken beschreven als blond met blauwe ogen .. In de serie speelt een brunette haar rol! In twilight ook een brunette..

De 'makers' van de serie (VD) hebben ook eerlijk toegegeven dat ze mee willen liften op het succes van twilight en daarom veel dezelfde type acteurs gebruiken als in twilight!

Als het om het verhaal gaat is die wel compleet anders!
    De manier waarop Stefan en Elena elkaar leren kennen lijkt een beetje op die van Bella en Edward .. maar verder lijken de film en de serie totaal niet op elkaar!

13. Foxter

Foxter Niet meer actief

Oh 9 september pas seizoen 2... Ik zit al steeds te kijken op een amerikaanse site haha :) Lang wachten dus!

14. keizerin

Ik zeg toch ook dat ze wat meer afleveringen moet kijken;)dus snap dat ze het over de beelden heeft.

15. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik vind vd helemaal super... zit al een tijdje zonder vd... volg het via internet ....

supernaterul kijk ik ook altijd... vind zulke series altijd leuk,
    ik keek moonlight ook altijd maar dat is alweer lang en breed van de buis.

of vd en twilight op elkaar lijken weet ik niet... heb twilight nooit gevolgd, maar lijkt me ook wel interesant om te zien.

16. Leliana

Leliana Niet meer actief

ok ok;)

17. Giltje

Giltje Niet meer actief

ik vind het altijd wel zo jammer dat ze bepaalde dingen veranderen in de serie, bedoel zoals uiterlijke kenmerke enz, waarom niet gewoon alles het zelfde als het boek? alleen maar omdat twilight zo populair is geworden zowel in de positieve zin als de negatieve zin. Ik vind het maar een beetje raar ;)

maar ben wel benieuwd naar de serie, waar gaat het precies over? :D

18. chantal1984

Ik heb het toch niet over de boeken maar over die films, die van Twilight waren wel degelijk eerder in de bios / tv

En wat betreft dat de serie en de film van twilight niet op elkaar lijken is gewoon bullshit want ze lijken wel degelijk op elkaar.. Edward lijkt heel veel op die gast van VD, dat meisje lijkt ook idem dito veel op Bella van Twilight, ze hebben allemaal zo'n familie kenmerk ( weet ff niet hoe je het noemt ) Edward heeft hem in twilight in de vorm van een armband en die gozer van VD ook .. Toeval ? Nee, gepikt ... Maar goed er zijn nog veel meer punten die ik jammer vind, zowieso het concept om VD maken nadat de hype van Twilight er is dan denk ik verzin een ander onderwerp, maar goed ik hoef niet meer afleveringen te zien want vind het gewoon geen leuke serie .. sorry !

19. chantal1984

Nou dit zegt toch al genoeg, dus jullie hoeven niet aan te komen met het feit dat het niet op Twilight lijkt want dat lijkt het wel degelijk, oke het verhaal dan op zich niet maar er zijn genoeg punten die wel er op lijken ... hahahahah ... triest van hun eigenlijk maar goed ;)

20. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Hier ook een supernatural fan.
    Nog geen vampire diaries gekeken, het leek me een beetje te soft. (Heb ook een gru-we-lij-ke hekel aan Twilight. Dat geziemel, brrrrr...)

Maarreh...als je wat leuke series of films zoekt...

-Met True blood ben je al bekend he?
    -Being human. (Is ook een serie over een vampier, een geest en een weerwolf.)
    -Drag me to Hell (film)
    -paranormal activity (film)

Deel Deze Pagina