Lampje boven commode?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Omelet, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik twijfel aan welke muur ik de commode zal neerzetten. Ik wil hem eigenlijk tegenover de muur waar het wiegje staat zetten maar daar is geen stopcontact.
    Nu heb ik wel eens begrepen dat een lampje boven de commode erg handig is en daar heb je een stopcontact voor nodig natuurlijk :) Dus dan moet hij naast de wieg.
    Klinkt als 'lekker' belangrijk maar we gaan zo verf voor de commode uitzoeken en het heeft invloed op de kleur die de commode moet gaan worden. Dus.. graag last-miniute jullie advies :D

2. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Geeft de normale lamp genoeg licht in de kamer? Zodat alles goed te zien is? Dan heb je namelijk geen lampje nodig op de commode. Is dit niet het geval en denk je extra licht nodig te hebben, dan moet je idd rekening houden met een lampje op de commode, en waar je de commode neerzet natuurlijk... bij een stopcontact in de buurt is idd wel makkelijk dan haha.. succes met uitzoeken!

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Op zich hangt er natuurlijk nog gewoon een lamp in de kamer. Lastig hoor als je er geen ervaring mee hebt is het altijd maar een beetje gokken wat handig is.

4. misa

misa Niet meer actief

Misschien kun je een lampje op batterijen kopen?

5. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ik wil ook een lampje op/ bij de commode... Niet zo zeer omdat de gewone lamp niet genoeg licht geeft maar juist omdat deze te veel licht geeft.
    Het lijkt me voor de kleine, en voor mezelf trouwens ook, erg vervelend om midden in de nacht in eens midden in de spotlight te staan bij een nachtelijke voeding en/of verschoning. Daarom wil ik idd een klein schemerlampje oid wat iets zachter licht geeft.

Deel Deze Pagina