Ledikantje al op kamer of niet?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door HabibiAna, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Hier komt de baby straks, als ze doorslaapt bij mijn dochter op de kamer. De eerste maanden bij ons op de kamer. De vraag is alleen zullen we het ledikantje wel nu al op de kamer zetten of wachten tot het zo ver is?
    Ik twijfel omdat m'n dochter veel speelruimte zal verliezen als ik het ledikantje er neer zet. En heb helaas geen derde kamer.
    Mijn man zegt dat ze er alvast aan kan wennen. Dat is ook een goed punt, alleen het kan maanden duren tot de kleine er daadwerkelijk in gaat slapen;)
    Wat zouden jullie doen?

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.138
    8.869
    113
    Hoeveel speelt je dochter op haar kamer? Als ik naar onze dochter kijk, dan speelt zij amper boven. Dan zou ik het bedje al wel vast neerzetten, zodat ze kan wennen (maar kan natuurlijk ook na de geboorte, dan duurt het ook nog wel even voor de baby doorslaapt, dus dan is er ook nog tijd genoeg om te wennen). Als ze er wel heel veel speelt, dan zou ik nog even wachten, maar ook dan wel een paar weken 'wentijd' instellen.

3. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Het verschilt hier nog heel erg. De ene keer speelt ze heel lang op haar kamer en andere dagen weer helemaal niet.;)

Deel Deze Pagina