zoals topic titel zegt. Op internet en andere plaatsen kom je ze steeds vaker tegen. Zoals ook op deze site. Wat kun je ermee? leukste android spellen games lijst Wie weet dit?
QR codes? Die kun je scannen met bijv je smartphone of Nintendo 3DS Als ik ze scan met mijn 3DS komt er bijv een poppetje uit van het merk wat ik scan. Bijv als ik een QR code scan van Nintendo dan komt Mario ineens uit het scherm gesprongen Ik zie de QR codes zelfs bij te koop borden van huizen, op de gevel van de Rabobank, in dierentuinen, etc
dat is een soort streepjescode. via je telefoon kun je een QR app downloaden en dan hou je je camera voor het vak en dan hoor je een 'supermarkt' piep. Daarna verschijnt bij mij de website van het product.
Dat is een barcode, gaat geloof ik onze oude barcodes(streepjescode) vervangen. Als je een smartphone hebt kun je door middel van het dowloaden van een app(qr-reader) deze blokjes scannen en krijg je direkt informatie op je telefoon.
Volgende vraag: Wat is daar het nut van? heb de app tijdje terug gedownload, maar snap echt het nut niet
ik denk dat wanneer je in bijv. een reclamefolder leest: Scan: <hokje> of ga naar www.abc.nl/def/ghi Dat dat hokje scannen sneller gaat.
Uh.. ben ik blond of loop ik gewoon achter? Hier geen blokjes namelijk, of zie je dat niet bij een ouderwetse pc?