Inmiddels de 39 weken gepasseerd en toch nog een lichte twijfel over de naam. Dus bij deze graag nog eenmalig jullie mening. Welke jongensnaam past volgens jullie het beste bij grote zus J.ulie E.lise?
L.iam! Vooral omdat grote zus ook een naam met 2 lettergrepen heeft en ook omdat ik L.enn N.oah heeeel veel nnnnn vind achter elkaar. Als je het snel uitspreekt heb je iets als Lennoa.
Ik heb gestemd op Liam Noah. Omdat ik Lenn Noah niet lekker vind lopen direct na elkaar. Dat wordt dan al snel Lennoah oid.
Word niet heel warm van Lia.m, maar één lettergreep namen zijn niet de namen die me doorgaans pakken, dus ook Lenn staat niet met kop en schouders bovenaan voor mij. Daarbij vind ik het mooier dat zowel Ju.lie als Li.am twee lettergrepen hebben. En als ik Le.nn No.ah uitspreekt, klinkt het alsof het één naam is (je hebt ook de naam Manoah bijvoorbeeld). Bij Li.am No.ah hoor je echt twéé namen. Kortom: wordt niet warm van Li.am, maar die komt vanwege deze redenen toch als winnaar uit de bus voor mij. Succes met kiezen en met de laatste loodjes!
Hier een Lennart! Al vind ik Lenn meer een afkorting zou dan voor Lennart, Lennon, Lennox gaan. Als ik moet kiezen uit Liam & Lenn bij Julie zou ik voor Liam gaan.
Liam, niet dat ik dat nou zo'n geweldige naam vind, maar beter dan 'Le Noah' (wat het in de meeste gevallen toch wel wordt, denk ik...).