Hallo meiden. Ben morgen 32 weken, tja wat gaat het hard Alleen nu merk ik ineens bepaalde dingen wat me niet lekker zit. Deze hele week al (vanaf vorige donderdag) onwijs pijn in me onderbuik, echt totaal dus niet alleen de bekkenbanden, voelt beurs aan?? Dit voelt dus niet lekker als ik moet opruimen of weer een dag werken, dan heb ik er ook last van. Nu voel ik af en toe me banden dan wel trekken met bepaalde bewegingen maar dit lijkt me heel normaal. Maar door de pijn kom ik weer moeilijk overeind als ik hurk of van liggen naar zit. Van me bekken zelf heb ik vrij weinig last, ja beetje zeer maar niet dat ik denk van dat het instabiliteit is. Vandaag moest ik ook weer werken en had af en toe brandend pijn in me heup en dan trok het weer weg?? Ik ging in de middag even plassen en wil afvegen en voel ineens wat om me hand gewikkeld, was dus een hele slijmsliert? (Gadver) Nu verlies ik elke keer kleine sliertjes, heb geen seks gehad al tijdje dus oud kwak kan het niet zijn. (Sorry) Ook heb ik nu wat last van me darmen, maarja de kleine ligt er lekker tegenaan dus ook ineens misselijk. Nog niet gehad in begin ook niet (gelukkig) Maar nu zie ik altijd bij me ontlasting dus ook slijm zitten, doorzichtig. Zover ik weet zijn dat stukjes darmwand door ontstekingen. Maar de hele tijd pijn doet het dan weer niet. Ook voel ik de laatste dagen af en toe wat druk beneden alsof je beneden ding wat uit mekaarword gehaald, maar voornamelijk met het plassen. Weet toevallig iemand andworden op deze vragen? Durf het nooit zo goed bij vl voor te leggen
Ik ben ook die termijn en het wordt idd zwaarder..... Ik weet als ik pijn heb dat ik moet rusten en dat helpt maar ja de kindjes en het huishouden moeten hier ook gedaan worden.
klinkt ook als indalen. Heb er ook last van gehad, maar gaat nu weer beter. Als ie eenmaal goed ligt gaat het bij jou miss ook weer wat beter! Sterkte!
Ja rust nemen doet dus ook niets, plus dat er weinig rekening gehouden word en ik morgen m3t mqar 2 personen sta op werk en dat is te weinig. Kan indalen ook dus die beurze buik van geven? Ben laatst nog voor een echo gegaqn maar werd niets verteld of hij indaalt of iets. En ik zat ook te denken om even voor blaas ontsteking te testen maar ben echt nog mqqr net geweest?
Klinkt idd als indalen. Heb er sinds dinsdag ook last van. Dinsdag nacht heel slecht geslapen en vandaag moeite met lopen... Rust en warmte. Probeer ff te gaan liggen met een warme kruik op je buik of ga ff lekker ontspannen in bad, als je die hebt. Wbt het verlies van slijm, geen idee
ik heb ook last van de dingen die jij noemt. ik had vandaag op het werk ook ineens steken. duurde een uurtje, toen was het weer over. en slijm herken ik ook, laatste 2 dagen erg veel. ik moet woensdag weer naar vk, dus ga het wel even vragen. Als je echt last van je buik hebt, helpt een buikband. tenminste bij mij wel...
Wist niet dat indalen al zo vlot ging, betekend niets over het eerder bevallen toch? Draag overigens nog steeds me broeken past nog steeds Liggen kan ik niet echt meer dan word ik behoorlijk misselijk, pkus nog een warme kruik word dat ook niet fijn..
ik had ff op internet gekeken en het schijnt wel normaal te zijn tussen week 30 en week 32. heeft inderdaad niets met eerder bevallen te maken. ik draag mn eigen broeken al niet meer sinds week 7... haha ik krijg meer last van mn buik tijdens het slapen. met een kussen tussen mn benen en onder mn buik, wil het wel....
indalen heeft inderdaad niks te maken met eerder bevallen.. de vk gaf bij mij elke keer aan hoe ver het was met indalen. of het al vast ligt in bekken enzo.. slijm kan slijmprop misschien zijn ?? maar weet ik niet ik heb hem namelijk nog haha
Ik weet wel dat de vk mij vorige keer erg veel pijn heeft gedaan om te voelen hoe het hoofdje licht. Maar heeft er niets over gezegd. Paar dagen laten kreeg ik de pijn en is niet meer weggegaan, toen ze gevoelt had was t gevoelig meer niet. Okee ben wel benieuwd dan. Volgende week weer afspraak. Ik weet niet ij heb meer gelezen maar schijnt er niet op te lijken
oke.. benieuwd wat het dan is.. Bij mij deed eerste keer hoofdje voelen ook zeer.. Ben zelf nu zo ver om de vk gewoon te vragen hoe het ervoor staat..
Buikband is fijn tegen bandenpijn. Draag ik ook sinds een paar weken. Probeer niet te zwaar meer te tillen of dingen te doen waarbij je buik in de knoei komt. Ik word meteen afgestraft als ik zulke dingen doe: pijnlijke harde buiken en bandenpijn. Kun je nog wel op je zij liggen? Warm bad of warme douche wil ook nog wel eens helpen. En verder: tsja, dooddoener, het wordt gewoon zwaarder. Dat hoort er gewoon bij. Ik weet dat er over een paar weken een mooi meisje bij ons in de wieg ligt en daar heb ik veel voor over!
Ja bandenpijn is het niet echt. Zo af en toe met verkeerde beweging voelde ik het masr het is nu echt me buik. Vanochtend was het weer zo heftig dat het even niet leuk was. Kijk dit even aan als het blijft pijn doen toch even bellen.. Ja word echt zwaar vooral als je er tich niet helenaal aan toe wil geven probeer nog zoveel mogelijk te helpen voor zover het kan en eerlijk gezegd vind ik het nog veel wat ik kan. Maar eens houd het op. Vandaag helaas ook erg druk op werk dus even stilstaan gaat niet. Maar gaat het echt niet dan is het spijtig voor de klanten