Hey Ik ben 4w en 5 dagen zwanger van onze 3e ukkie. . Maar had gister heel de middag onwijze pijn in mn onderbuik. Net boven mn schaambot. Lag echt te huilen van de pijn.. Dat kan toch niet nu al banden pijn zijn? Ben bang dat het een mk word
Kan het geen blaasontsteking zijn? Wellicht is je baarmoeder goed aan het groeien, daar kun je ook behoorlijk last van hebben. Sterkte in elk geval, en anders bel je even je vk, wie weet kan zij het beter bekijken.
Oh jee, meis, hoop het niet voor je! Bij m'n eerste zwangerschap had ik tot en met de 6e week flinke krampen en je weet hoe dat is afgelopen Denk dat je niets anders kan doen dan het in de gaten houden. Neem anders eventueel contact op met gyn/vk en zeg hierbij ook dat je misselijk bent. De stress maakt dat namelijk ook heel veel erger. Misschien mag je wel langskomen voor een inwendige echo. Ik duim iig dat ukkie blijft plakken en lekker blijft zitten!
Heb in het begin veel last gehad van verschillende soorten buikpijn. Hopelijk zit alles goed! Lekker rustig aan doen he .
Komt en gaat de buikpijn? Heb het zelf ook en heb het idee dat het door het groeien van de baarmoeder komt. Heeft de vk geen spoed nummer? Als je uitlegt hoe je je voelt kan zij je hopelijk verder helpen!
Ik had ook heel vroeg last van bandenpijn. Zelfs als ik gewoon op de bank lag had ik er heel erg last van. Maar ik snap dat je je zorgen maakt... Hoe gaat het nu??
Ik heb t ook gehad heel vroeg in de zwschap. Volgns de gyn was het groeien van de baarmoeder en de darmen die een opdonder krijgen. Heb t nu gelukkig al n heeele tijd niet meer. Hopelijk zit alles goed meid!
Hey mama v chantal, heel erg gek, maar ook ik had deze nacht een kramp in mijn baarmoeder denk ik.. het voelde al menstruatiepijn maar veel heviger, heeft zo een 3min aangehouden en toen is het terug weggetrokken. Ik dacht ook even dat het mis zou gaan maar gyn zegt dat het zou komen van de groei van je baarmoeder! Ik ben na die drie minuten terug in slaap gevallen en heb geen last meer gehad, nu ook niet meer.. Ik hoop wel dat ik het niet meet teveel krijg want tijdens die kramp werd ik ook misselijk en begon ik te zweten omdat ik een klein beetje in paniek was ... Er gebeurt echt veel in je baarmoeder dus is het ook normaal als je eens pijn voelt hoor.. ben vandemorgen opgestaan met pijnlijke tepels, dit is iets nieuw voor mij dus denk wel dat het ondanks die kramp nog steeds goed zit al ben ik ook wel een ongerust type hoor!
Oh jee wat lees ik nu! Wat naar!! Je hebt geen bloedverlies gehad toch? Ik heb zelf ook enorme last van mn buik gehad, en nog steeds af en toe ( lijkt wel iets minder te worden). Ook flinke pijn in het gebied van mijn eierstok links. Dat was waarschijnlijk ook bandenpijn, want is nu weg. Af en toe komt het weer op. Als je geen bloed verlies hebt hoort het er gewoon bij meis!
Nu weer last Had gister gyn gesproken en moest rekening houden dat het een mk kon worden. Ik hoop dat het echt gewoon groeipijn is.
Ach mama v chantal, wat naar dat je met die gedachte moet afwachten Ik heb het enkel deze nacht even gehad voor 3 min en is terug weggegaan.. heb sindsdien geen pijn meer gehad. Ik heb al vaker horen zeggen dat het komt door het groeien van de baarmoeder ....
beetje voorbarig van je gyn eerlijk gezegd ... Zolang je geen bloed verliest kan het gewoon van het groeien zijn
Ze zei dat het het afbreken van de beginnende zwangerschap kon zijn. Het opschonen van wat er zat. Maar idd ik heb zoiets van zolang ik geen bloed verlies en nog pijnlijke borsten heb en misselijk ben. . Zit het vast nog goed
Je weet het toch nooit...je kan je ontzettend zwanger voelen en het is mis en andersom. Maar krampen horen er ook bij in het begin...mits ze niet te erg zijn. Voor nu is er gewoon nog helemaal niks aan de hand...probeer je niet et druk te maken. Vindt dat je gyn conclusies trekt die erg voorbarig zijn...het kan allemaal idd....maar ja om nu zo te gaan denken