Hoi, We moeten ons aanmelden voor stroom en gas na terugverhuizen vanuit Duitsland. Omgeving Eindhoven/Weert. Tips voor een leverancier? Maakt het qua prijs nu echt verschil uit of liggen ze vlak bij elkaar?
Kan flink schrlen, ik zou zeggen kijk eens op de site van sloopdecrisis. NL wij zijn via hen (nemen nu af bij NLE via hen) echt goedkoper uit en niemand gaat lager zitten. Onze oude leverancier zei ook: o daar mogen we niet onder gaan zitten.
Wij zitten gewoon bij de Nuon. Hebben 1,5jr bij Eneco gezeten omdat die zoveel goedkoper zouden zijn...ammehoela. Ik gok nergens meer op en ga gewoon op safe.
Het ligt aan je te verwachte verbruik. Heb je een laag verbruik, dan kan je ervoor kiezen voor een laag vastrecht en hoger tarief per tik. Heb je een hoog verbruik (hoekhuis; vrijstaande woning) dan kan beter kiezen voor een lager tarief per tik en hoger vastrecht. (Ik heb een programma dat het zo voor je uitrekend bij de 5 goedkoopste energieleveranciers) Pb me maar
Een met lage tarieven maar ook een laag vastrecht dat is verstandig om naar de kijken. Nle lage tarieven maar een vastrecht van 6,29 per product per maand. Energie direct lage tarieven maar een klote service Electrabel/ greenchoice / van de bron lage tarieven en laag vast recht
Ik stap elk jaar over via Energie vergelijken van alle leveranciers op Gaslicht.com Scheelt elk jaar best weer veel en heb nog nooit slechte ervaringen gehad met een leverancier.
Wij hebben ons aangemeld bij eigen huis kost 25 euro per jaar en doen dan mee met collectieve energieinkoop scheelt enorm.