NK cellen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door aicirtap, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Aangezien ik met google niet verder kom. Even een vraag. Beetje last minute wat ik heb morgen de hysteroscopie bij de gynaecoloog.

Ik weet dat er in het buitenland baarmoederslijmvlies op nk cellen kan worden getest. Kan dat ook ergens in Nederland?

Ik zou het graag wel willen. Want dan is alles getest/onderzocht wat er onderzocht kan worden. Op genetische/dna onderzoeken na.

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik dacht dat ze dat in Nederland nergens doen.
    In Dusseldorf wel

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb er vorig jaar maart naar gekeken en gebeld enzo maar kon niks vinden.

Heb een pipelle laten doen in amstelveen maar ze onderzochten niet op nk cellen.

4. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ok. Dan hoef ik daar morgen niet naar te vragen.
    Scratching heeft geen zin, want heb waarschijnlijk pas in juli mijn 3de ivf poging :(

5. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Voor dat onderzoek zul je idd naar DD moeten. Wachtlijst is geloof ik niet zo heel lang, maar duurt wel een aantal weken voordat je de uitslag krijgt.

6. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Heb het nagevraagd toen ik woensdag in ons zkh (Voorburg) was voor ons evaluatiegesprek. In NL wordt het niet gedaan. Ze zei dat er wel enkele Nederlandse artsen experimenteren in Düsseldorf met behandeling van/tegen NK-cellen, maar dat er nooit iets is bewezen met een onderzoek. En dat zij er daarom (nog) niet in geloven.

Loopt er in Düsseldorf momenteel een onderzoek naar? Ik zeg: tijd voor een onderzoek! Want nu geeft het toch soort van (valse) hoop...

@aicirtap hoe ging je hysteroscopie? Viel het mee?

Deel Deze Pagina