misschien ben ik wel heel laat met reageren maar je eerste ebrichtje is zo herkenbaar! helaas heb ik gisteren ook besloten er alleen voor et moeten staan na het beeindigen van mijn relatie bijna 3 weken geleden. Maar de kleine meid is het gene waar ik voor het doe. en als ze schopt als ik voor een keuze sta weet ik zeker dat ik het goed doe allemaal!. Veel succes meid...
hallo, mijn keuze is geworden het afbreken van deze zwangerschap. Dit is intussen ook gebeurd. Was een nare ervaring maar de keuze sta ik achter en voel me goed bij de beslissing. Ik mag nooit vergeten dat het een wel overwoge beslissing is geweest en dat als ik ooit twijfel krijg ik dan wellicht mij in een andere situatie bevind dan ik nu ben. Van meneer heb ik nooit meer iets vernomen en dta zegt meer over hem dan over mij. nooit verwacht dat er zulke mannen rond lopen en al helemaal niet dat mij dit zou overkomen, maar zo zie je maar weer. Ik hoop echt ooit nog de juiste tegen te komen en wie weet ben ik dan nog niet te oud om een baby te krijgen die echt uit liefde van 2 personen is voortgekomen. akelig is het allemaal wel en ik wens niemand dat je een dergelijke keuze ooit hoeft te maken. Lichamelijk is alles in de war op het moment wat geestelijk echt wel invloed heeft. En alle gebeurtenissen van de afgelopen maanden komen nu ook boven en alles zal een plekje moeten krijgen......... hoe weet ik nu nog niet.