wachten duurt lang..!! bah

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maybe3, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maybe3

maybe3 Niet meer actief

zo ik heb even m,n klaagmodus aan vandaag.. had z,n goed gevoel over deze ronde.. maar nu 1 dag voor NOD is dat weg.. En lijkt het er op dat ik ook deze ronde weer ongi ga worden..

de dagen kruipen zowat.. 4 september de uitslagen zit dan al bijna 6 weken te wachten.. En het is frustrerend. Tuurlijk reken ik mezelf rijk met 2 super kids.. Maar nu ik de liefde van m,n leven gevonden heb wil ik niets liever als ook een kindje echt van ons 2..:( Het is een schat hoor want hij beschouwd D&D ook als eigen en is een super papa... D&D waren allerbij in 1 keer raak. zonder uberhaubt echt bezig te zijn met zwanger raken. Nu al 2 jaar en 5 ***** verder:( De moed begint me een beetje in de schoenen te zakken dat het zonder hulp van de FA gaat lukken..

Tuurlijk zijn er hier meiden die al vele malen langer bezig zijn, of zelf helemaal geen kindje kunnen krijgen:(:( Respect hoe die meiden er hier mee omgaan!!

En dan gister een opmerking van m,n vader "wat loop je nou te zeuren jij hoeft er maar aan te denken en je bent zwanger":x:$ Ja TUURLIJK pa daarom zit ik in ronde 24..!!

Zo nu klaagmodus weer even uit en verder wachten op de uitslagen van COLA-screening en Chromosoon onderzoek..;)

sorry voor mijn geklaag maar moest het even kwijt

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Kan maar 1 ding zeggen... Dikke knuf en begrijp je volledig!

3. Meis, 2 jaar is niet niks he! 2 jaar is vreselijk lang! En dat er mensen zijn die langer bezig zijn, betekent niet dat jij je niet klote mag voelen! Als je iets zo vreselijk graag wilt is elke dag wachten er 1 teveel. Als je aan niets anders meer kunt denken en constant zo ontzettend bezig bent met dat ene ding, voelt elke dag als een jaar.

Af en toe lijkt het net een beetje een wedstrijdje hier; 'Ik ben al zo lang bezig' en 'ik heb dit allemaal al achter de rug'. Je voelt je eigen pijn het ergst, en als je jezelf dan niet eens toe mag staan om die pijn te voelen, wordt het alleen maar heviger!

Wij zitten officieel gezien pas een paar maanden in de MMM, maar het sterke hopen, alle onbegrip die je ervaart, de kliniek die zo ver weg zit, en waar we met een omweg heen moeten rijden, wat ervoor zorgt dat we elke keer 6 uur moeten reizen op een dag; Het is gewoon zwaar. Ik realiseer me heel goed dat wat wij hebben meegemaakt echt niets voorstelt in vergelijking met waar anderen allemaal doorheen moeten, en dat wij wat de MMM betreft eigenlijk nog groentjes zijn, maar dat verandert niets aan hoe ik me nu voel.

Af en toe lees ik hier over meiden die clomid moeten slikken, die dat verschrikkelijk vinden, en ik heb onlangs een keer gedacht dat dat wel érg overdreven was, maar toen ik met Clomid begon vond ik dat ook vreselijk spannend en was ik bang dat het niet aan zou slaan. En dat is nog helemaal niet zo lang geleden! Ik kon het de hele dag wel over Clomid en de bijwerkingen daarvan hebben! Vond het vreselijk! En nu, nu zouden wij dolblij zijn met 'alleen maar Clomid'.

In de MMM moet je telkens je grenzen verleggen, en doordat je je zo focust op je nieuwe situatie, vergeet je al snel hoe de vorige stap voelde. Maar dat betekent natuurlijk niet dat anderen die nog in die 'vorige stap' zitten, zich minder wanhopig of gespannen voelen dan jij. Zelfs meiden die uberhaupt niet bezig zijn met de MMM, en op de normale manier zwanger proberen te raken, zonder hulp, kunnen zich wanhopig voelen. En dat mag toch ook gewoon?

Ik denk dat we elkaar hier gewoon moeten respecteren, inclusief alle gevoelens die daarbij komen kijken! Alle situaties zijn misschien heel anders, maar uiteindelijk zijn we allemaal vrouwen die precies hetzelfde willen; Een kindje!

Het is een heel verhaal geworden, maar wat ik aan wil geven is duidelijk lijkt me; Verontschuldig jezelf niet voor hoe je je voelt! Je bent niet 'pas 2 jaar' bezig, je bent al heel erg lang aan het hopen!

Veel sterkte!

4. maybe3

maybe3 Niet meer actief

dankjewel meiden voor de lieve woorden..

bij ons gaat de MMM dan nu pas opgestart worden.. Maar ik leef zoo mee met die meiden die er al zo lang inzitten

@shaddixx: deed me goed je verhaaltje te lezen.. bedankt..!!! ik hoop dat we allemaal gewoon onze wens in vervulling zien gaan..!!

Hele dikke knuff voor iedere mama en iedere vrouw die haar liefde aan een kindje wilt geven.. op wat voor manier dan ook..!!!

5. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik zit vandaag ook in de klaagmodus dus gooi het lekker uit, meiden!!! Ik kan er ook zo van balen allemaal. Ik heb vakantie en iedereen zegt ''geniet ervan'' maar vakantie vind ik gewoon KUT. Je word weer zo aan het denken gezet over onze bijna-uitzichtloze situatie; ik zie overal happy family's en ik ben dan zo pissig dat het ons niet gegeven is.....gatverdamme. Zo, ik zeg het gewoon even zoals ik het voel, maar dat mag wel, he!? Voelt wel goed om ff te uiten.

6. Spikkelbuik

10 jun 2011
    7
    0
    0
    Mag ik me ook aanmelden meiden?

Ik heb 28 augustus mijn eerste iui gehad! We zitten dus in de wacht weken pffff want een spanning zeg!!
    Ik heb een hele harde opgezeten buik, hij doet pijn en ik lijk wel 4 maanden zwanger... Herkenen jullie dit??

Deel Deze Pagina