Hee meiden, De titel zegt het eigenlijk al. We verwachten een tweeling en willen de juiste keuze maken voor de tweelingwagen. Onze eerste voorkeur ging uit naar de Easywalker Duo, maar in de winkel werden we aan het twijfelen gebracht door de Urban Jungle Duo of Double. Wat is jullie ervaring met deze twee duowagens? En op welke kunnen er wel of geen 2 maxicosi's? Ik hoor heel graag jullie mening. Gr. Dolfijn
(ken je de koelstra flexxo twin ook? wij hebben hem (2 kids met weinig leeftijdsverschil) en hij bevalt echt súper, loopt heerlijk)
wij krijgen deze week de easywalker duo binnen en ik kijk er echt naar uit. Vond hem geweldig in de winkel, heb er veel 'uitgeprobeerd'.
Ik ben gek op onze UJ, maar of er maxicosi's op kunnen weet ik niet. Wij hebben m gekocht voor 2 kindjes met klein leeftijdsverschil en zijn absoluut geen voorstander van maxicosi als wandelwagen te gebruiken.
Wij hebben de Easywalker Duo in huis staan, maar nog geen praktijkervaring dus. Wij hebben in de winkel achter beide wagens gelopen. Wij vonden de Easywalker fijner vanwege de vering, ook vonden we deze makkelijker inklappen en is de verstelbare duwstang handig voor ons. Ook is hij iets goedkoper en volgens mij in 2007 genomineerd/winnaar van beste duowagen. Toen wij hem gingen bestellen, kon je een adapterset aanschaffen om 1 maxicosi erop te bevestigen, maar hebben wij dit niet besteld. Nu had ik gehoord dat er vanaf december 2008 of januari 2009 een adapterset zou komen waardoor je 2 maxicosi's kon bevestigen.