misschien vinden jullie Lauren (op z'n Nederlands uitgesproken) mooi? Leek me een naam die wel iets heeft van zowel Flore als L(ise)lot. Geen idee hoor of het wat is, maar t kwam zo bij me op.
Liselot vind ik al een vrij lange naam. Dat zal snel worden afgekort tot Lot of Lise. Niet dat het erg is, maar daar kies je dan wel voor Flore vind ik leuk, maar ik zou er persoonlijk eerder Floor van maken. Daan is heerlijk duidelijk, kort, makkelijk te schrijven. Daar past Floor dan beter bij dan Flore.
Wow wat veel reacties! 11-9 voor Flore nu, maar nog niet overtuigend. Fleur is geen optie helaas... Florien vind ik persoonlijk minder leuk. De Engelse vertaling van Flore is idd niet geweldig... Maar hoe belangrijk is dit? Ik vind Flore net even mooier dan gewoon Floor. Liselot is bij mij denk ik favoriet, maar is dit ook nog leuk als iemand ouder is? Tja...
Floor is in het Engels niet zo mooi (vloer), maar Flora bijvoorbeeld is in het Engels ook gewoon een normale naam. Flore moet dus ook gewoon kunnen, lijkt me.