Wat vinden jullie van de naam Elin? We hebben al een zoontje met de naam Liam. Elin en Liam is het dan
Hm, opzich vind ik Elin wel oke. Een héel andere naam dan Liam wel, ik vind het niet echt bij elkaar passen.
Ik snap dat ook nooit zo dat 2 namen anders zijn. Mijn dochter heeft een chique naam, voor jongens vind ik chique voornamen niet leuk en zijn we voor een stoere naam gegaan. Ik vind elin erg leuk en goed bij liam.
Elin is een schandinavische naam, ik heb er nette asociaties bij. Liam is amerikaans, ik vind het een beetje ordi.
Leuke naam Elin! Heb ik hier ook nog voorgesteld maar werd afgekeurd helaas En wat een onzin dat het niet bij Liam past. Het hoeven toch niet allebei perse Amerikaanse namen te zijn bijvoorbeeld? Wij hebben nu ook voor een ander 'soort' naam gekozen, nou boeiend, wij vinden ze leuk dus passen ze bij elkaar
Hele leuke naam! Mijn vriend vond het helaas niks. Past ook prima bij Liam (wat mijn vriend dan weer een leuke naam vond en ik niet)
Liam ordi? Liam is een Ierse naam niet Amerikaans. Dankje voor de rest van de reacties! Ik denk dat ik er wel uit ben!
Leuke naam! Mijn nichtje heet zo. In het begin even wennen, maar vind het een erg leuke naam! Samen met Liam kan prima.