Hoi allemaal, Het geslacht van onze baby blijft een verrassing, dus we moeten 2 namen verzinnen. Voor een meisje heb ik Sarah altijd een super mooie en leuke naam gevonden... maar voor een jongetje kan ik echt niets bedenken! Tenminste... wel wat bedenken, maar wordt van niets echt enthousiast. Wie o wie kan een handje helpen? Meisje: Sarah Salomé Jongen: Joël Ezra
Als ik het goed zie, ben je eerder voor bijbelse namen? Iets in deze richting? Boaz Samuel Nathan Jacob Daniël Joas Abel Jeftha Noam Simon Elias Rafaël Thobin Daan Seth Job Matthias Aaron Ruben Levi Jesse Zit daar al iets tussen? Emilie
Het hoeft niet persé een bijbelse naam te zijn, hoewel ik het altijd wel mooi vind. Het liefst wil ik een jongensnaam met een M (hoeft niet persé)... maar geen Micha, want zo heet de kleine van mijn vriendin al En ik houd wel van stoere en korte namen voor een jochie; verder ben ik niet zo kieskeurig
Een rijtje bijbelse namen met een M Mathias Matthijs Mats Manuel Michael Een rijtje niet bijbelse namen met een M Mees Malin Morris Max Marc
Beginnend met een M: Manu Mias Mido / Miro Midan Migel Mikas / Mikai Moos Mauck Maas Maro / Mano Miel Maël Mels / Mils Makai Maxim Miran Mattai / Matai / Madai Mulan Machiel Millo Mauro Meron Mitra Bevat een M: Liam Imre / Emre Roman Amon / Amos Aram Joram Andere suggesties: Eran Roan Joah / Joar Eli Novan Jonas / Jonan Zias Dion Ares / Aris Zev Nilas Ivar Isar / Isai Judah Otis Ravi Rhesa / Resa / Reza Jaïr Jethro
Sarah! Hele mooie naam..! Samuel Julian Simon David Sebastiaan Manuel Noud Chris Christiaan Benjamin Ravi Seth Milan Jacob Daniel Nathan