Lieve dames, Zoals vele hier hebben ook wij moeite met het kiezen van de naam. We hebben beide een totaal andere smaak waardoor we het vaak niet eens zijn. Nu zijn we eindelijk zover dat we de selectie hebben kunnen verminderen naar een tweetal namen. Ook hier komen we niet uit en ik ben dus benieuw naar jullie mening. Voor de duidelijkheid, ik ben Nederlands en mijn vriend is marokkaans. Onderstaand de namen: - Sarah - Lina
bij sarah denk ik aan iemand die 50 word vind het echt een verschrikkelijke naam. dus ik zeg lina leuke en stoere naam
Zara dan? Dan lijkt het ook net iets Marokkaanser. Nora vind ik ook een hele leuke naam die ook heel mooi past bij een half Marokkaans/half Nederlands kindje. Lina vind ik zelf niet zo
Ik vind Zara en Lina beide mooi. Sarah is ook prima, maar ik zou inderdaad zoals hiervoor is genoemd eerder gaan voor Zara in jullie geval. Leuk!
lina(h) !!!! zara vind ik ook leuk, word zaartje.. (bij vrienden dan iig) sarah vind ik ook mooi hoor
Ik vind het beide superleuke namen. Ik zou voor Lina gaan omdat het aparter is. Verder vind ik Farah ook supermooi...
Sara of Sarah, vind ik erg mooi. Alsjeblieft niet met een Z. Lina vind ik ook wel lief klinken, daar zou ik wel aan kunnen wennen.