dames, we zitten met de volgende namen: noa fleur lana luna. kunnen jullie ons in de poll eens laten zien waar jullie voor zouden gaan? de naam moet passen bij "grote zus" alisha en achternaam van putten. pleaseeee help ons
eigenlijk vind ik bij alisha - lana het beste passen vind deze namen in dezelfde categorie passen. maar ik vind Fleur de mooiste en daar heb ik dan ook op gestemd.
Lana en Luna vind ik het beste passen, met name bij de achternaam. Luna vind ik altijd al leuk dus daarop gestemd
Ik vind Fleur verreweg de mooiste naam op je lijstje, maar Lana is dezelfde soort naam als Alisha dus ik heb daarop gestemd.
Ik vind allle namen wel redelijk passen, maar ik denk dat ik Noa er het mooist bij vind. Snel gevolgd door Lana. (Daarna Fleur, daarna Luna). Bij de achternaam vind ik alle namen uit het rijtje wel passen.
Leuke namen, Fleur vind ik niet echt bij grote zus passen. Luna vind ik een erg mooie naam. Maar ik denk dat Lana het beste past (ook mooie naam!)
1. Noa (maar alleen als de ouders donkere haren / ogen hebben maar dat zou ik ook verwachten bij een Alisha) 2. Lana 3. Fleur 4. Luna Ik vind Fleur helemaal niet passen bij Alisha en de andere wel. Ik denk zelfs dat ik Luna en Lana het beste vind passen.
Ik heb op Noa gestemd omdat ik die naam het mooiste vind in combinatie met de naam van je oudste. Maar Fleur vind ik ook een mooie naam.
@cygnet2 ik heb donker haar en ogen. Ml donkerblond met grijze ogen.. dochterlief is een combi: donkerblond met giga donkerbruine ogen
Ik vind Noa verreweg t mooist (zo heet onze dochter ook), maar vind t niet zo mooi bij alisha passen eigenlijk.