Jeetje meid jouw verleden js echt heftig! Waar ben je nu onder behandeling?? Want met dit verleden hoop ik dat je medicijnen gebruikt... Ik zie trouwens niet eens een zakje alleen een holte en heb daar geen verstand van. Ik wil jou het meest ongelooflijke geluk toewensen wat er bestaat... Ik droom voor jou een kindje over 8 maanden
Hallo dames.. mijn ondertekst is een beetje oud.. ik heb al met al 7 miskramen gehad en 1 gezonde zoon van net 1 jaar.. Ben nu 6 weken zwanger.. voor de tweede keer spontaan.. wat een wondertje he! 1 van de zwarte "vlekjes" was de beeb maar toen ik thuis kwam zag ik net zon zwart "vlekje" er naast.. vandaag
Ik zie idd ook 2 vlekjes.. maar ik heb geen idee hoe dat zit! Het eerste wat ik dacht was 2.. door die 2 vlekjes.. maar ik zie daar ook weinig aan.. Lijkt me dat de echoscopist het dan ook had opgemerkt? Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ze lijken idd op elkaar! Dan zal het met de termijnecho wel duidelijk zijn! Laat je dat nog weten? Ben nu wel erg benieuwd!
Gefeliciteerd! Ik dacht echter echt dat het er 2 waren maar ik ben ook maar een leek😉. Lekker genieten van deze ene ukkepuk😃