ik sta voor exact dezelfde keus.... en weet ook nog niet wat ik ga doen. moeilijk he meid. eigenlijk is het geen keus he want je doet wat het best is voor je baby! ik lees mee
ik heb twee keer een keizersnee gehad. EErste ongepland ontsluiting bleef op 5 cm hangen. Eerste dagen na de keizersnede echt een helse pijn. Bij de tweede een geplande keizersnede en dat was zo anders herstellen. Stukken beter! Als je nog een paar uurtjes geslapen hebt en geen enkele wee hebt gehad ben je natuurlijk ook veel frisser dan weeenstormen en alle andere drama. Ik zou zeker voor een keizersnede gaan als ik jou was.
is nog even aftellen prinsess...maar wat boven me staat zou dat niet zo zijn> Dat je sneller hersteld. Klinkt wel goed toch?
Zou gaan voor de keizersnede. Minder risico voor de baby en voor jezelf: je hoeft niet eerst door het bevallingsproces (vermoeiend!) wat je herstel ten goede zal komen. Bovendien lijkt het me uiteindelijk ook meer rust geven voor jezelf. Succes met je keuze!
Echt waar, hoor! Was van de 2e keizersnede zoveel sneller hersteld dat van de 1e! Ik bedoel maar.....je gaat fit naar het zh en een paar uur later is je kind er! Bij de 1e eerst 2 dagen bezig geweest, aan de wee-opwekkers, infuus, ruggenprik en nog 1,5 liter bloed verloren... En idd, de ruggenprik is ook anders!
He! Lastige keuze en iets waar jullie zelf echt achter moeten staan. Maar ik begrijp dat je er al uit bent Zelf zou ik gaan voor een keizersnede, al heb ik er verder geen ervaringen mee. Als er toch best veel kans is dat het een keizersnede wordt (en gezien het verloop van de vorige keer en de bevindingen) en het idee van mogelijk een moeilijke bevalling en alsnog een keizersnede....Dan lijkt mij het herstel erg pittig, ook met jullie kleine meid nog. Maar gevoelsmatig wel te begrijpen dat je twijfelt, stel nou dat het wel lukt. Maarja hoe kom je uit de bevalling dan? Had je nog een second opinion gevraagd? Wat vind je man?
Nee, ik heb geen second opinion aangevraagd, straks krijg ik weer wat anders te horen en ik weet nu al niet meer wat ik er mee aanmoet Manlief vindt het mijn beslissing, maar zijn voorkeur gaat ook uit naar de keizersnede dus ik denk wel dat het daarop zal uitlopen. Maar mss heb ik op het moment-suprème wel zo'n oergevoel dat ik het persé zelf wil proberen haha. Of ze blijft gewoon netjes zitten tot maandag en dan wordt het sowieso een keizersnede