Zó moeilijk om een beslissing te maken. Qua uitspraak is het nogal regio afhankelijk voor mijn gevoel..
Romée!!! Eline vind ik persoonlijk echt zo’n jaren ‘80 naam en daarmee geweest. Buiten dat hou ik ook niet van hollands klinkende namen. Féline is het net niet voor mij. Komt ook omdat ik het associeer met ‘feline’, dat ‘katachtige’ betekent. Philine vind ik dan wél weer super mooi! Zit voor mij in hetzelfde rijtje als Romée qua schoonheid betreft.
Philine dan Feline, Eline en Romée als laatst ook omdat ik denk dat mensen ook Romie kunnen zeggen en tja, het woord mee erin zo in zit. Persoonlijke smaak..
Eline is tijdloos, Féline is oke, maar ik vind persoonlijk gewoon 'Feline' (fuhline) leuker. En namen met 'ee' op het einde zijn ook niet zo mijn smaak - Chloé, Romée - ik vind Chloë en Romy dan leuker. Dus bij jullie zou ik kiezen voor Eline. Of Eline Romée bijvoorbeeld, als je een 2e naam zou willen
Eline op 1. Féline op 2, hou niet van dat streepje Feline vind ik mooier. Romée vind ik geen leuke naam.
Romée vind ik een prachtige naam! Met Eline heb ik helemaal niks en Feline vind ik een zeurnaam Maar dat is natuurlijk zooo persoonlijk.. Vind Romée wel echt een heel andere naam dan die andere twee.
Elite vind ik niet meer van deze tijd, Fèline is tijdlozer naar mijn idee. Zelf vind ik Romée het mooiste.