Hoi allemaal! Ik ben inmiddels 17 weken zwanger (van een jongetje) en we zijn druk bezig met het bedenken van jongensnamen.. Op dit moment zijn onze favorieten Cas en Sam, maar we hebben beide echt totaal geen voorkeur tot nu..Lastig dus! We vinden Siem en Dex ook erg mooi maar deze namen zijn al in gebruik helaas. Vorig jaar met het bedenken van een hondennaam hadden we er al zo'n moeite mee dat we familie om hun mening gevraagd hebben haha, maar dat is bij een babynaam natuurlijk niet leuk. Dus hopelijk willen jullie je mening geven en misschien helpt dat ons bij de uiteindelijke keuze
Sam! Veel vrolijkere naam. Vlot, vrolijk en toch krachtig / stoer. Ik vind Cas wat hard en denk ook wel een beetje aan kas, als in: broeikas.
Grappig Ik had een kindje op mn werk, die heette Sam en zn broertje heet Cas Ik vind Sam iets leuker.
Haha, toevallig. Hoe vaker ik de namen hardop zeg, hoe leuker ik Sam ook inderdaad vind. Wat ik wel jammer vind is dat het zo'n veel voorkomende naam is de laatste tijd, dan is Cas weer wat origineler.. moeilijk hoor
Grappig hoe wisselend de meningen zijn! Nu bedenk ik me alleen (heel stom) net pas dat de achternaam begint met St.... zou dat storend zijn bij Cas?