Keuze van sommige mensen...

Discussie in 'De lounge' gestart door Fleurr82, 23 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ik krijg zin om mijn huis in allerlei kleurtjes te verven... van dit topic.
    haha.

kom op zeg het is een kleurtje op een huis, we rijden wel een langs en volledig roze huis en ook 1 met veel geeeeeel.

leuk juist wat anders als al dat wit, grijs, groen, bordeaux rood.
    Wij hebben dit jaar voor blauw gekozen , kozijnen verder wit is kunststof nl. en dan na beraad wel een donkere blauw ivm niet vaak willen schoonmaken, wat dat heb je wel met lichte kleuren, haha anders kon het zomaar oud roze geworden zijn.
    beide buren hebben groen en wit.

2. tuc

tuc Niet meer actief

Echt he...door dit topic baal ik gewoon even dat we kunststof kozijnen hebben😂....ach dan de gevel maar😈

3. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Ik krijg ook altijd jeuk van die mensen. Hier in de straat wonen ook een paar van die zeikerds.. Die zien ook elke verandering die een ander aan zn huis/tuin doet en hebben daar uiteraard ook commentaar op. Een van hun vond het ook niet kunnen dat een buurman een soort van overdekte fietsenstalling voor 2 fietsen in zn voortuin had gemaakt. Dat moest maar in de achtertuin :(. Waar maak je je druk om ;)

4. Logan

Logan Niet meer actief

Ik was ook sarcastisch :D. Zolang de buren niet naakt in de voortuin gaan zitten kan het me vrij weinig schelen wat ze doen.

5. Logan

Logan Niet meer actief

*Grijns*

6. Logan

Logan Niet meer actief

Ik had ooit een klant die net zo lang bij de buren ging zeuren en uiteindelijk zelfs de gemeente, dat de kliko uit de voortuin weg moest. Dat was namelijk géén gezicht. Ik zou het gebrek krijgen van zulke buren.

7. tuc

tuc Niet meer actief

Ow haha:D

8. tuc

tuc Niet meer actief

Neeee ik zou bij Xenos van die kleine nep kliko's kopen en een rijtje in mn tuin zetten.

9. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Nee in zijn tuin :cool:

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dan valt het wel mee... Kan TS niet een foto plaatsen? :D

11. mimi83

mimi83 Niet meer actief

:d:d:d:d:d:d:d:d

12. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Nou dat is dan weer afhankelijk van je buren..

Als mijn buurman channing tatum was zou ik ook dat naakt prima vinden :p:D

en die glitter verf , geweldig!!

we hebben behang met roze bloemen dus het zou prima passen!:D

13. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Das zonde dan halen ze ze het weg .. of je moet ze vast kitten :p:D
    met een mooi kleurrijk verfje erop geschreven.. Omdat ik zo van kliko's hou!! :p

14. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik vind dit trouwens echt hele coole verf!:D

Ik denk dat je knettergek word als je dat in je huis doet dus ik doe het maar niet haha maar echt gaaf!:)

15. Logan

Logan Niet meer actief

Hahaha, aan de buitenkant heb je er zelf geen last van. Hoogstens kans dat de buren zeuren over het straatbeeld. ;)

Ach ja, Channing Tatum in een glitterige voortuin. Je hebt gelijk, hele a goed ;)

16. JellaBean

JellaBean Actief lid

20 nov 2014
    193
    0
    16
    Brabant
    Tja je kan je maar ergens druk om maken. Hier hebben buren ook een knalblauwe poort en anderen een knal roze, ik vind wat kleur wel gezellig en al vond ik dat niet. Het boeit me werkelijk niks wat een ander doet, ieder zijn eigen smaak en leven.

Deel Deze Pagina