Hoi, Ik kwam vanmorgen tot de constatatie dat mijn concealer verdwenen is... Geen idee hoe dat kan maar goed Ik ben dus op zoek naar een nieuwe Tips altijd welkom!
En heeft iemand tips hoe je goed concealer kan aanbrengen zonder dan nadien nog je volledige gezicht met foundation te bedekken? Ik draag elke dag een lijntje zwart oogpotlood en mascara. Als ik mij 'meer' opmaak is het concealer en foundation en blush, maar dat doe ik enkel voor speciale gelegenheden... Dus ik zou graag ook even énkel concealer aanbrengen als ik eens weinig geslapen heb ofzo maar ben daar echt niet zo bedreven in dat je die dan niet ziet Help again?
Hmmm ik gebruik regelmatig alleen concealer en die zie je dan niet zitten. Belangrijkste is de juiste kleur. Sowieso zachtjes 'kloppend' aanbrengen, zodat het goed blend met de huid. Kijk ook naar je huid, als deze wat droger is trekt het snel in de lijntjes dus zorg voor een goede basis.
Ik gebruik die van estee lauder double wear. Heel fijn vind ik, ik gebruik altijd alleen concealer, dat gaat prima. Deze is wat dikker, dus een goede oogcreme is wel aan te raden.
Ik heb touche éclat van YSL. Die kun je ook zonder foundation gebruiken om bijvoorbeeld kringen weg te werken. Wél echt de goede kleur kiezen!
Met de beauty blender! Echt een topsponsje. Idioot duur maar ik wil niet meer anders. Tip: op Ali express heb je ze voor ong 7 euro, dat zijn de "echte" dat wil zeggen ik kan 0 verschil vinden in de spons, verpakking of gebruik .
Haha fijn! Die van Mac is ook wel het meest dekkend. Zeker in vergelijking met de meer highlighter achtige concealers. Zonder foundation vind ik het geen gezicht. In de spiegel kan het er nog ok uitzien, maar in daglicht zie je sowieso verschil tussen huid en make-up. Persoonlijk vind ik een bb cream het makkelijkst die ik op sommige plekken wat dikker/dunner aanbreng. Niet super dekkend, maar wel veel frisser dan alleen dagcrème. Het aantal producten voor een mooie look als je concealer gebruikt vind ik te veel tijd kosten voor dagelijks. Ik ben ook niet snel tevreden...