Vaginale schimmelinfectie

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Renske19, 15 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste verloskundige,

Er is een vermoeden dat ik dit heb en krijg nu ook een kuurtje van 3 dagen wat mag tijdens zwangerschap.

Maar nu had ik vanmorgen ook last van bruine afscheiding. Ben 9 weken zwanger. Kan dit kwaad? En kan dit te maken hebben met de schimmelinfectie? lees namelijk vooral veel over witte vloed, maar geen bruine vloed?

Alvast bedankt.

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Bij irritatie van de vagina kan er soms wat bruine afscheiding mee komen. Maar het past ook bij het begin van de zwangerschap opzich en kan vaak geen kwaad.

Groet evelien

3. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor het antwoord. Stelt mij wat gerust. Ik ga vanavond beginnen met die zetpillen voor in de vagina en hoop dat alles goed mag blijven gaan:) Ik houd jullie wel even op de hoogte:)

4. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wilde even laten weten hoe het nu is.

De pillen doen hun werk. Ben gisteren bij de vk geweest en met ukkie gaat het goed:) Heb overigens ook geen bruine afscheiding meer gehad:) maar heb ook al hematoom dus wellicht dat het daar vandaan is gekomen? Geen idee.. het is in ieder geval weg nu:)

Bedankt voor de geruststelling

5. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Dat zou ook kunnen ja...dat wist ik niet natuurlijk. Nou fijn dat het beter gaat!

Deel Deze Pagina