Of je nu kerst of sint viert, voor mannen vind ik t zo moeilijk om een gepast cadeau te bedenken! Ik kom niet verder dan een racedagje, of gereedschap. De racedag staat al in de planning, en gereedschap heeft ie ook zat. Pffffff, en nu? Jullie nog goede tips voor de mannen?
Oh herkenbaar!! Ik lees even mee. Bij mij thuis is het helemaal leuk rond de Sint/kerst periode. Kleine meid jarig , vriendlief jarig. Nichtjes tweeling , en schoonmoeder en schoonzus jarig. En dan kerst en oud en nieuw. En natuurlijk eerst Sint. Nou mijn vriend krijgt voor ze verjaardag een (duur) horloge. En voor kerst en Sint ... Ze scheerapparaat is kapot en scheert nu met mesjes maar krijgt die uitslag van. Dus denk scheerapparaat voor kerst. Maar Sint ik weet niet...
Ja luchtje aftershave etc is zo standaard. Games houdt die niet van . En CD's is uit de tijd tegenwoordig kan zijn sticky met muziek zo de auto in etc.
die van mij krijgt voor kerst een nieuw backgammon spel een mooie koffer want onze kleine man heeft de oude stuk gemaakt.... voor zijn verjaardag op 3e kerstdag heb ik ook nog geen idee!!!