Ik heb mijn eigen ontwerp op mijn pols gedragen voor een dag.... om te kijken of ik t echt wel mooi vind... Misschien kun jij dit ook eens doen.....
Er staat geen ps, maar het zijn hebreeuwse letters in verschillend schrift. Cygnet, wat heeft dat nou met Joods zijn te maken? Sorry, maar dat vind ik een beetje rare opmerking. Er staat geen Tav Lamed, maar Lamed Kuf.
nee hoor, helemaal niet. Het zijn 'gewoon' twee losse letters, de ene voor mijn man (de K) en de andere (de L) voor mijn zoontje.
Dan zou ik zeker alleen nr 1 overwegen, want uit die andere 5 haal ik echt alleen maar ps en ik denk dat heel mensen dat er in zullen zien. Niet dat dat zou moeten uitmaken natuurlijk, maar toch
Nou ja, ik begrijp niet waarom je een hebreeuws schrift op je arm wilt zetten terwijl je niet joods bent. Voor mij heeft op de arm tattoeren nogal een lading. Het was niet 'vervelend' bedoeld. Ik herken khaf niet..en omdat je het als initialen wilt gebruiken lees ik het van links naar rechts.
Ik heb deze als lange variant: wat vinden jullie hiervan? Ik vind ze wel sierlijk. Denk dat ik de eerste het mooist vind.
Ik vind van de laatste 2 foto's de eerste heel mooi inderdaad. Ik las ook de hele tijd PS of DS. Dus ik zou dan eerder voor 1 van die 2 laatste plaatjes gaan.
ok, bedankt. het is maar goed dat ik het vroeg, wat ps lezen is niet de bedoeling . Het gaat nu tussen deze drie: