wordt er niet goed van. vorige week hebben ze werkzaamheden gehad. heel de week was het water voor enkele minuutjes weg en dan weer terug. soms was het water bruin dus onbruikbaar. nu hebben we dus helemaal geen water en zoals het er naar uitziet is het pas na middennacht opgelost. een of andere leidingstuk. Bijna heel tilburg ligt plat. denk ik net laat me een kopje koffie pakken :x is me watertank leeg van mijn senseo . moet nog douchen (niet dus) en eigenlijk moesten de kids ook nog in bad. gelukkig heb ik kant en klare melk liggen voor de jongste want denk dat anders veel mensen een probleem hebben. boodschappen doen gaat niet want kindjes liggen al op bed (weet pas net dat de storing zolang duurt) en ben verder alleen thuis. dus kan geen water gaan halen dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd hier in tilburg. snap niet waarom we nog moeten betalen voor iets wat amper geleverd wordt zo moest het even uitschreeuwen. heb zin in koffie
had het al gehoord ja.. vreselijk lijkt me dat zeg.. afgelopen winter was de waterleiding hier in huis bevroren.. wat een drama zeker omdat de kleine uiteraard op tijd zijn flesje wil.. succes!
nou ik zou dan voortaan maar een paar flessen water in huis halen voor het geval dat! lijkt me erg vervelend!
Dat lijkt me echt vervelend! Helemaal als je een kleintje hebt die flesvoeding krijgt. Als het vaker gebeurt dan zou ik er in iedergeval voor zorgen dat je een fles water in huis hebt.
Oei dat is erg vervelend! Wij hadden een tijdje terug 4 dagen geen warm water. Man wat voelde ik me onthandt, dan weet je pas wat een luxe het is om (warm)water uit de kraan te krijgen.
hebben jullie alweer water? ik heb hier altijd water in de koelkast staan. heb van mn moeder een keer spa rood gehad maar dat drinken we niet dus dat staat nu in de kelder om in noodgevallen de wc mee door te kunnen spoelen. (is over datum) verder had ik toen alyssa nog fv kreeg altijd een paar pakjes kant en klaar staan. liefs doris