Hallo Meiden, Zoals vast meerdere van jullie moet ik dit jaar op zoek naar een andere zorgverzekering ivm mn zwangerschap.. Ik zoek en vergelijk me suf en wordt er eerlijk gezegd niet wijzer van.. Wie o wie heeft de gave hier of tips om dit nog zelf goed en makkelijk uit te kunnen zoeken.. ik ben t spoor bijster. De een heeft dit wel de ander dit niet blablabalablablalbalba Ik heb vooral eentje nodig die: -(bekken)fysio vergoed -tandheelkunde vergoed -bril/lenzen vergoed Ik heb een medische verklaring dus ik moet sowieso in het ziekenhuis bevallen maar fijn is dat het daarna (kraamzorg bijv) ook goed geregeld is. Herkend iemand zich hierin en heb je al een verzekering uitgekozen, ik hoor het graag!!
nou ik wilde dus hetzelfde en ik heb inmiddels gekozen voor cz gezinspakket.... niet goedkoop 136euro in de maand Bril word vergoed meer fisio behandelingen geen euro zelf betalen bij evt zwangerschap (dus ook geen eigen risico kraamzorg) en extra tandartsverzekering
Ik ben naar PMA (menzis) betaal 121 en 40 behandelingen fysio enzovoort. Alleen geen tand die zou je apart er nog bij moeten doen.
Ik ben ook net naar PMA+extra verzorgd 2+tandverzorgd 1 overgestapt dan heb je 18 x fysio. Ik ga 112,50 betalen. Weet alleen niet of je dan ook verzekerd bent voor brillen/lenzen want die heb ik niet
Ik heb dsw aanvullend top verzekering zoek daar eens op die vergoede ook best aardig wat. Kraamzorg is aanvullend volledig vergoed. Ik ga 126 euro per maand betalen was 134 euro per maand ze zijn idd 8 euro goedkoper geworden.