Absoluut niet mijn smaak. Vajen is een enorme hypenaam, en Senn is een naam die altijd verkeerd geschreven zal worden. Bovendien lijkt het een afkorting voor Senna.
ik vind ze allebei te mild: zachte klanken, je kunt ze heel lijzig uitspreken, er zitten geen duidelijke korte medeklinkers in en geen echt heldere klinkers. Met zo'n naam is het moeilijk om je voor te stellen - je kunt nauwelijks nadruk leggen, en mensen horen dus niet goed wie je bent. Dat zou ik jammer vinden.
Senn vind ik echt stoer. En Vajen is tenminste een naam waar er niet 3 met nog die naam in de klas zitten!!
Vajen vind ik echt zo'n trendnaam die na The Voice Kids helemaal hip is geworden. Persoonlijk vind ik het geen mooie naam. Senn vind ik totaal niet mooi.
Vajen vind ik.heel mooi Senn niet apart genoeg... Hou van aparte namen... Vajen vind ik geen hypenaam want hier in de omgeving nog niemand met die naam.
Toen ik de naam Vajèn bij the voice hoorde was ik er ook helemaal weg van, nog steeds maar ik ben bang dat je die associatie zo blijft houden. Misschien gebruik ik m wel als 2e naam. Vind Senn ook wel kunnen hoor!
Vraag ik me af! Ik zie hem hier zo vaak voorbij komen. Ik vind ze geen van tweeen leuk, is niet mijn smaak.
wat een verschillende meningen zeg haha. Vajen hebben we indd van the voice kids maar sinds dien nog nooit gehoord.. dus volgens mij valt die hype wel mee.
Bij Senn zou ik eerder denken dat je een a of e vergeten bent.Komt misschien omdat we een hond senna hebben gehad en een achterneefje zo heet hoor.Met andere woorden het kan aan mij liggen. Vajèn gaat volgens mij in deze regio in op komst komen.De oude juf van mijn dochter is van de zomer bevallen en haar dochtertje heet ook zo.
Toen ik Vajen voor de eerste keer hoorde (ja van Voice Kids) zei ik tegen mijn vriend "Dat vind ik een mooie naam, die ook nog eens super bij de naam van onze dochter past!" maar ook door dat programma is het nogal een bekende naam geworden en daar hou ik niet van. Zo te zien ben je nog niet zo lang zwanger dus je kunt in januari kijken op de site van de KBS hoe vaak deze gegeven is en of hij in de top staat. Kun je alsnog kiezen het niet te doen Senn vind ik ook wel leuk trouwens!