Elke ronde heb ik verschillende klachten. Nou heb ik na mijn eisprong een enorm onrustig gevoel in mijn lichaam (ook daar beneden zeg maar). Stil zitten lukt bijna niet en ik word er gek van. Kan dit te maken hebben met afsterven van eicel ofzo? Of heeft iemand een andere oorzaak? Groetjes Ps. Nee ik denk niet dat dit een innesteling is ofzo. Ik heb deze klachten elkens en benieuwd waar het vandaan zou kunnen komen.
het kan misschien de spanning zijn of het deze maand gelukt is. Als het blijft,aanhouden misschien eens advies vragen aan de dokter? Hopelijk heb je snel een positieve test in handen
Nou ja, ik weet zeker dat je deze maand niet is gelukt. Weinig geklust en ook niet op de juiste dagen haha. Dus heb helemaal geen spanning daarom. Heb het ook maar een paar dagen na mijn eisprong en dan is het weer afgelopen.
zaad kan een aantal dagen overleven. Dus miss heb je niet op je eisprong geklust maar ervoor en dan maak je toch nog kans
Kan de verandering van je hormoonhuishouding zijn. Daar reageert iedereen anders op. ik werd bijvoorbeeld heel depressief. Zodra ik ongesteld werd was het over. Inmiddels met acupunctuur de klachten bijna helemaal weg. Hierdoor ook veel minder bezig in mn hoofd met het zwanger worden. Omdat ik gewoon minder aan mn lichaam merk.