Ik vind het wel een leuke naam. Ik vind het nou net een. tijdloze naam, en niet zo'n mode naam die je nu veel ziet.
Ordi, en inderdaad een typische naam voor de "lieverdjes van de klas", sarcastisch bedoeld uiteraard.
Gedateerd in inderdaad gelijk de associatie met een brutaal, ordinair joch. De kevin die ik kende was een typische Hagenees, inderdaad brutaal en ordinair, dus waarschijnlijk vandaar mijn beeld.
Ik ga mee met de mensen die Kevin een ordinair, brutaal jochie vinden. Ik werk in het voortgezet onderwijs en ik heb altijd wel ergens een Kevin in een klas gehad, en er is geen één Kevin geweest (ook niet buiten m'n werk om), die niet aso/ordinair/brutaal/vervelend is. Ik heb dus ook bij Kevin niet zo'n goede associatie 😉
Ik vind het een redelijke naam. Vind kelvin leuker! Maar heb absoluut namen op het lijstje staan die het echt niet worden. Deze staat daar niet op
Ik vind Kevin een beetje gedateerd, echt een jaren '80 naam. Juist niet tijdloos. Tijdloos vind ik namen die 100 jaar geleden al werden gebruikt en over 100 jaar waarschijnlijk nog. Kevin valt (voor mij) een beetje in de categorie Michael, Wesley, Patrick, Michel, Marco, enzv'. Van die namen waar iedereen van in de 30 een klas vol van had vroeger.
Ik vind Kevin een leuke naam. Helaas heet mijn ex zo haha. Oh en dat is trouwens alles behalve een ordinaire pestkop hoor... gewoon een normale nette man.
Dat een naam gedateerd is tja dat zijn alle namen die weer opnieuw modern worden. Als jullie hem leuk vinden doen!
Ik ben ook niet zo'n fan van een bepaalde man die Kevin heet.. Maargoed, dan kun je wel heeeeel veel namen doorstrepen! Vind er verder niets mis mee, gewoon een leuke naam