Mijn peuter had net een mooie cirkel op de deur getekend met permanent marker bij mijn ouders thuis ook nog eens hoe krijg ik dit eraf?
Wat voor een materiaal is het? gewoon hout, of geschilderde deur? Nooit een permanent marker laten slingeren he?...
Een geschilderde keukendeur. Ik wist niet dat mn ouders die troep in de la hadden zo mijn schuld niet dus
een schoonmaakdoekje wil nog wel eens helpen (je weet wel uit zo'n pakje) en anders klein beetje schuren en opnieuw lakken? Of ze hebben maar altijd een herinnering aan hun kleinkind
Alcohol (van de apotheek) wil ook nog wel eens helpen. Van de zomer had mijn dochter in een vakantiehuisje met zo'n marker op een whiteboard gekrast.Dat kreeg ik er toen of met billendoekjes en lampolie (dat stond daar toevallig voor het vullen van olielampjes)
Op een whiteboard kun je het eraf halen met een niet permanente stift (erover heen krassen en wegvegen). Misschien als het materiaal glad genoeg is dat het ook werkt..
Hierna is de beschermlaag van een whiteboard wel verdwenen en kun je ook de stiften die juist bij zo'n board horen er niet meer af krijgen.... Tip is hierboven al gegeven indien een watervaste stift op een whiteboard is gebruikt er met een niet watervaste marker overheen tegaan. Oh en TS billendoekje gebruiken? Zijn echt wonderdoekjes wat dat betreft.
Billendoekjes heb ik als eerst geprobeerd, geen succes. Daarna nagellakremover, matig succes, uitwisbare marker hebben we niet, dat kwam ook als eerste bij me op. Ohoh mijn ouders komen zo thuis, dan moet het een verhaal uit het verleden zijn, zonder sporen
Hihi... Achteraf best grappig hoor! Maandje geleden hier hetzelfde, op de badkamerdeur. Ik heb eroverheen getekend met whiteboardmarker, toen kon ik het er zo afvegen!
Ja achteraf is bijna alles grappig Ik fiets zo wel ff naar de winkel om whiteboard marker te halen Het is ook best wel knap van mijn peuter, zo'n heeeele grote cirkel
Mocht het nu niet lukken en je moet het opbiechten bij je ouders; Begin gewoon altijd met: Ik moet jullie echt iets heel ernstigs vertellen......... Je zal zien, dan valt het altijd mee
"Ga even zitten... Weten jullie nog van die keer dat jullie je afvroegen of ik wel eens harddrugs heb gebruikt?" *ouders: ... "Het antwoord is nog steeds nee, maar mijn trolletje heeft voor jullie wel een leuke hallucinatie op de deur getekend "