Hallo dames, Mijn lieve (14 jaar oude ) kater is vandaag na 5 maanden weg te zijn geweest weer thuis! 5 maanden geleden zijn we verhuisd, zelfde dorp, andere straat en is de kat ontsnapt Na weken roepen bij ons nieuwe woning en oude woning, in het dorp en bos zoeken, posters plakken is hij eindelijk terug. Vermagerd, verwilderd en vies ..maar wat ben ik blij En de meisjes ook
Fijn, misschien kun je kijken om je achtertuin nu af te sluiten zodat je niet meer bang hoef te zijn dat hij nooit meer terug komt
Ohh wat fijn!!! Ik ben ooit mijn kat 3 dagen kwijt geweest, dus ik kan me goed voorstellen dat je na zo'n tijd helemaal blij bent!
Blij dat hij terug is! Ik word hier al gek als ze 2 dagen weg zijn. En bij 3 dagen gaat de flyer buiten.
Hier ook een keer gehad.. Ook na verhuizing 3 maanden zoek.. Wat een hel. Poes op sterven na dood, maar na een nachtje aan het infuus + insuline weer helemaal de oude. Tjee, wat was ik toen blij! Ik kan me dus helemaal voorstellen hoe jij je voelt! Mooi nieuws zeg!
Wat fijn zeg!!! Ik ben mijn poes ook eens kwijt geweest toen we nog op de flat woonden (iets van 2 jr geleden). Was zo bezorgd en weet nog hoe blij ik ben dat ze terug was. Nu lekker vertroetelen en veel knuffelen!!!
Wat fijn! Een van onze katten is de eerste keer 2 weken weggeweest, de 2e keer 6 weken en de laatste keer niet meer ze was ook al 15, denk dat ze toch ziek was. Maar een heerlijk gevoel als ze dan ineens weer op de stoep staan. Flink verwennen de komende tijd!
Wat een wonder! Vijf maanden is ook wel erg lang. Je zult wel blij zijn dat ie weer terug is! Ik zeg; vertroetelen!
Wat fijn! Ik raakte al in paniek toen mijn kat na 24 uur nog niet thuis was meneer kwam 1 dag later gewoon weer thuis
Vanmiddag naar de dierenarts geweest. Ik wist 95% zeker dat hij het was, maar omdat hij er zo slecht uitzag (uitziet) wilde ik zijn chip laten scannen .100% onze kat! De dierenarts heeft hem onderzocht; sterk vermagerd waarschijnlijk van alles gegeten om in leven te blijven, spieren aangetast door te weinig voedsel + vlooien. Dus een vlooienkuur, wormkuur en austronatenvoer gekregen voor het aansterken. Hij ligt nu lekker in zijn hangmat en laat verschrikkelijke stinkscheten
Dat verwacht je denk ook niet meer dat de kat in eens voor de deur staat maar wel super om te lezen. Kan mij de verbazing goed voorstellen nu weer genieten van het oude gezinslid. Mooi ook om te lezen een dier dat herenigd word met zijn baasjes.
Ohh wat fijn dat ie weer terug is!!!!! Onze kat is ook eens een maand weg geweest na een verhuizing, daarna is ie weken lang niet meer naar buiten gegaan haha. En ook nooit meer de straat uit gegaan, toen hij wel weer naar buiten ging! Hopelijk blijft jullie kat voortaan ook lekker dicht bij jullie in de buurt!
Daarom zijn mijn katten dus binnenkatten. Lijkt me zo erg om ze lang te moeten missen! Wat een geluk dat hij weer terug is! Nu lekker vertroetelen maar.