Vast niet de enige. KGB staat voor Komitet Gosoedarstvennoj Bezopasnosti (Комитет государственной безопасности, oftewel Comité voor Staatsveiligheid. Ik heb er over geleerd op de HAVO, maar je ziet het ook vaak terug in films en series, met name wanneer het met spionage te maken heeft. Denk aan James Bond en La Femme Nikita. Maar wel leuk om te lezen dat er toch veel meer vrouwen hieraan denken, dan ik dacht!
Russische geheime dienst Komt ook omdat wij midden in de serie The Americans zitten en die gaat daar over
ik was net zwanger toen een vriendin melde dat wij kgb kregen, toen had ik wel even zoiets van huh? De 2e dus.
Ik linkte het altijd aan Kinderen Geen Bezwaar, maar nu we gewend zijn aan de term Kindgebonden Budget, denk ik alleen maar daaraan
Haha ja toch ook de Russen. Komt denk ik vooral omdat wij die toeslag niet ontvangen, anders had ik het ongetwijfeld geweten
Kern Gezonde Bierdrinker... Ik heb het ooit op een T-shirt zien staan en krijg het niet meer uit mijn hoofd.
En met de Russische geheime dienst wel? Nieuwsgierigheid. Exacte cijfers maken me niets uit, maar ik zie nu dat het globaal 1/3 is, die aan de Russische geheime dienst denkt en 2/3 aan kindgebonden budget. En waarom ik de vraag stelde? Omdat ik echt dacht dat ik een uitzondering was qua associatie. Hahahaha, dan kun je de laatste optie kiezen
nope ik snap hem dus ook niet nooooit van gehoord en bij mij is het dus ook gewoon kind gebonden budget