Hoi meiden, heb voor mijn verjaardag geld gekregen voor n wake up light. Ik zie nu dat er vele versies zijn....iemand ervaring ermee welke echt fijn is? Groetjes, sas
Ik heb m van Philips gewoon...de standaard versie zeg maar....is een geweldig ding! Radio werkt goed, zonder te storen en de lamp kan lekker fel! Ben super blij met dit ding want wakker worden gaat echt een stuk beter! x
thanks anna voor je reactie! Van philips hebben ze er inmiddels ook al een paar modellen zag ik... heb jij er een dat je verschillende geluiden hebt? En t is toch zo dat je je wektijd instelt en dat ie dan half uur van tevoren begint met dat de lamp aan gaat? Ik las namelijk ook nog iets over dat je 's avonds de lamp langzaam uit kunt laten gaan? Groetjes, Sas
hmmm.... mijn lamp kan niet langzaam uit, heeft wel 3 verschillende natuurgeluiden, 1 alarm geluid en een radio. Is er een van philips trouwens. tja, werkt het? Euh... een beetje als ik maar het geluid hard genoeg zet, en niet op natuur geluiden. Zonaanbidster als ik ben, ga ik namelijk met mijn gezicht lekker naar het zonnetje gedraaid verder liggen tukken
wij hebben ook zo'n lamp en het is echt wel veel fijner wakker worden... enige nadeel in de zomer heb je er niks aan omdat het dan al vroeg licht is...
Ik vond 't een waardeloos ding. Werd er zelf niet wakker van, maar m'n man des te meer. Was hier dus geen succes. Heb 'm via MP weer verkocht (achteraf gezien had ik 'm beter daar ook kunnen kopen, maar ja, dacht echt dat het een groot succes zou zijn omdat ik altijd erg veel moeite heb met wakker worden).
Hier ook gemengd. Mijn man vindt het niks, ik vond het heel prettig wakker worden. Maar de lamp flikkert soms (dat heeft hij vanaf het begin gedaan), wat me echt mateloos irriteert. Kan een toevallig foutje in ons exemplaar zijn. We gebruiken hem nu vooral als leeslamp Onze is ook van Philips, model van een jaar terug ofzo.
Wij hebben er ook een van Philips, met radio en verschillende geluidjes en bij ons helpt het echt super goed. Tuurlijk blijf je altijd moe als ie gaat, maar je wordt toch makkelijker wakker met een gewone wekker. Heb het getest na een tijdje wake up light, heb ik mijn gewone wekker weer gezet en toen merkte ik echt het verschil. De lamp kun je naar eigen wens zo vel of minder vel zetten als je wilt. Ik vind het echt een superding!!!
Ik heb de versie zonder radio, zo'n 2 jaar geleden aangeschaft denk ik. Ik gebruik m eerlijk gezegd alleen nog als bedlampje en zodat ik in het donker kan zien hoe laat het is, de wekker gebruik ik nooit meer. Vooral omdat de vogelgeluidjes er enkel toe leidden dat ik ging dromen over vogeltjes.. en ik vond het toch irritant dat ie 30 minuten van te voren al licht begon te geven.. soms werd ik daar wakker van en was ik dus erg vroeg wakker, en soms werd ik er niet wakker van en sliep ik lekker verder (idd net alsof je een zonnetje op je gezicht hebt ). Ik heb m trouwens niet aangeschaft omdat ik moeilijk kan opstaan, maar omdat ik dacht dat wakker worden met een daglichtlamp zou kunnen helpen tegen winterdepressies. Als je m gaat kopen, zou ik in ieder geval de versie met radio kopen, zodat je daarmee wakker kunt worden. De pieptoon is hoogst irritant.
Hier ook een philips met geluidjes en radio. Wij hebben hem al een jaar of drie en volgens mij één van de eerste modellen. Ik vind hem geweldig en ben veel beter te genieten als ik wakker wordt met de wake-uplight
Oke, als ik het zo lees zijn velen van jullie enthousiast! Ik hoop dat ik in ieder geval een beetje makkelijker wakker word, nu in de winter is dat echt een drama! In de zomer gaat het veel makkelijker, dan laat ik expres de gordijnen wat open zodat ik van de zon wakker word.
Wij hebben rolluiken op onze slaapkamer, dus het is heel donker om te slapen. Omdat mijn vriend nooit uit z'n bed kan, heb ik hem zo'n ding gekocht voor Kerstmis. Hij wordt niet echt wakker van het oplichten van de lamp, maar als de radio aanspringt, is hij wel wakker EN hij blijft nu niet meer een uur snoozen. Dus op dat vlak helpt het dus wel! Wij hebben een Philips, standaardmodel, zonder al te veel opties. Hebben 3 geluiden om wakker te worden en een radio. De lamp kan, zoals hierboven al gezegd is, in verschillende sterktes afhankelijk van wat je wil.