Zoals al eerder in mijn ander topic vermeld probeer ik nu alle banden met mijn ex te breken zo ben ik net begonnen met de wachtwoorden te wijzigen van mijn email, Apple-id, gsm,... Nu heb ik het wachtwoord van mijn email gewijzigd via website Outlook. Dat is gelukt. Maar de app van Outlook staat ook geïnstalleerd op mijn iPhone, iPad en ook zijn iPhone. Nu kan ik er nog steeds gewoon op en heb ik geen nieuw wachtwoord moeten ingeven. Wel als ik inlog op de website zelf. Dus dat wil zeggen dat hij nog steeds mijn mails kan lezen. Hoe los ik dit op?
Zijn e-mailadres was ook het hersteladres van Outlook en Apple-id. Nu ik dat gewijzigd heb krijgt hij ook die mails. Nu heb ik al een hele reeks sms gekregen dat ik uit zijn id enz moet gaan maar dat is het niet ik heb er ook niet op geantwoord . Heb zijn nr ook gewist uit mijn contacten zo kan hij ook niet naar mijn whatsapp kijken. Ik ken zijn nr niet van buiten (nieuwe nr) dus telkens ik een sms krijg verwijder ik die meteen zodat ik zeker niet kan antwoorden of toch eens sturen als ik een zwak moment heb Voel me idd wat sterker!!
Ik zou Apple support bellen. Daar word je erg goed geholpen en die hebben waarschijnlijk oplossingen waar je zelf nog niet opgekomen was.
Nee je kan instellen of je profiel foto alleen voor contacten of voor iedereen zichtbaar is ook je status