Hallo mensen, Merk zojuist dat mijn onderwerp gesloten is, dat mijn dochtertje geboren is ze is geboren op 23-7-2007. En ik ben eerlijk gezegt ff vergeten om ff hierop te kijken, dat wil niet zeggen dat ik niet in jullie geinteresseerd ben, is toch heerlijk om ervaringen te delen. alleen als ik niks in me inbox van me mail krijg en ik heb het druk met die kleine enzo, dan vergeet ik gewoon ff online te komen en voor je t weet ben je zo een paar weken verder, de tijd gaat al zo hard, je ziet die kleintjes in 1 week zoveel veranderen, ik ben zo gelukkig met haar, ik hou zo van haar, mis me buik soms, maar wat ik ervoor terug heb, is niet in woorden te omschrijven zo een geweldig gevoel, ik ben gelukkig. en ik wens iedereen leuke tijden en goeie bevallingen, vind het leuk om berichtjes te krijgen over hoe jullie het ervaren, of wat voor tips je hebt, heerlijk he het delen, Ik loop over van geluk, mijn leven kan niet meer stuk, Ik hou zielsveel van me kleine meid, pure happines, Laat een berichtje achter, al is het gewoon in me mailbox, of hier. ben gewoon niet zo een internetter, dus moeten die dingen in me mail verschijnen anders vergeet ik het sorry mensen, berichtje is altijd reactie. weet je wat het leuke is aan de datum van mijn dochter? ik ben 23, en we zijn allebei geboren op de 23ste en we zijn precies een half jr na elkaar jarig dat is wel apart he, stond ik later pas bij stil miracles are world's greatest gifts liefs babylicious
een dikke proficiat, kan je nog goed herrineren dat je verteldde dat je zwanger was. Geniet maar lekker van je kleintje het is zo groot
Als er een bepaalde tijd geen reactie in een topic wordt gegeven gaat deze automatisch dicht. Je kan een mod vragen het topic opnieuw te openen. Een nieuw topic aanmaken is in principe niet de bedoeling