Mijn man en ik hebben nu voor een jongen: Teun En voor een meisje: Sanne Wat vinden jullie ervan? Nog andere suggesties? We willen graag vernoemen, dus moet/mag iets van Anton, Joke, Jos, Jopy, Johanna, Annie, Maria, Jacoba inzitten, maar dat kan eventueel ook in de tweede naam. We zijn op zoek naar een korte, moderne, hollandse naam. Mag zeker wel vaker voorkomen, maar liever niet in de top 10 We hebben al een zoon die Jan heet, anders was Janne een grote kanshebber geweest!
Maar het is toch helemaal niet erg maar 1of2 namen bedacht te hebben. Wij hadden beide 1e 2 namen waar we uit twijfelden en bij de tweede waren er gelijk uit.
Ik weet niet of ik voor Sanne zou kiezen in combinatie met Jan, maar Teun vind ik wel erg leuk! Arie Bart Bas Bram Daan Freek Giel Gijs Guus Hein Jaap, Joop Jacob Jelle Jens Joep Jonas Joost Jurian Kees Kobe Koen Leendert Lennard / Lennart Niek Niels Pieter Rik Siem Teun Tijs / Thijs Tim Tom Tos Willem Wout(er) Anouk Antje, Anke Eefje Ella Femke Geertje Guusje Hanna Ilse Inge Jet Jetske Josje Karlijn Lena Lieke Lisa, Lise Loes Maaike Maartje Mari Marieke Marre Meike Moniek Neeltje Nienke Noor Noortje Pien Pleun Renske Tessa
Gelukkig heb je ook maar 2 namen nodig als je het geslacht niet weet Ik vind Teun zelf echt helemaal niks, Sanne vind ik wel leuk.
Allebei leuke namen, maar nadeel van Sanne vind ik dat ie erg popijopi is. Misschien Teuni of Tonia? Met de andere namen die je noemt, in korte stijl: Joop (unisex) Kobe Jacq Coba Twan
ik vind teun ook niks. Maar in combinatie met Jan (ook al niet zon gangbare naam meer tegenwoordig voor kinderen) vind ik het wel weer kunnen. Daar past geen jason bij sanne vind ik wel leuk maar een beetje 13 in dozijn. past wel goed bij jan.
Jan & Annemarie Jan & Hans Sorry ben op t moment niet creatief Sanne leuk maar erg populair Teun leuk ik houd wel van dit soort namen