Wij hebben onze zoon van bijna 5 weken Kyan genoemd. Spreekt hetzelfde uit. Dus ik vind die naam erg mooi Tja wat voor jongen stel ik me er bij voor. Dat is lastig te zeggen aangezien ik mijn eigen zoon voor ogen heb.. Die van ons heeft donker haar en donkere ogen. Wij vonden het een mooie naam en wij kennen niemand die zo heet.
onze jongste boef heet Kyan (kie-jan) als 2e naam en het is idd een blondie met een volle kop haar, een echt pretbekkie hij is heel beweeglijk, geen schootkindje ik heb nog getwijfeld om dit als eerste naam te geven, maar de voornaam die hij nu heeft past beter bij zijn achternaam als je zijn naam volledig (maar zonder 2e naam) moet uitspreken Een kennisje van mij heeft haar zoon Kian genoemd, hij is precies een maand ouder dan mijn oudste aapie en hij is ook zo'n heerlijk blond jochie!
bij ons heet een winkel kyan, bij die naam denk ik dus aan een winkel. ik ken een jongetje die NIAN heet. ook een leuke naam, en lijkt erop.
Ik enthousiast de naam Kian aan mijn wederhelft voorgesteld...zegt 'ie: "verschrikkelijk"...tja nou, kon ik het weer mee doen. Blijf het een super leuke naam vinden. Nou maar hopen dat we nog een echt toffe naam gaan vinden.
Ik vind het een prachtige naam . Voordat onze zoon geboren was stelde ik me een stoer mannetje voor bij deze naam en dat vind ik ook wel helemaal kloppen als ik naar hem kijk!