Nou, wat ik nu weer heb beleefd zeg. Ik ging Erik halen van peuterspeelzaal. kom daar aan, kijk door het raam maar zag Erik nergens. Hoe goed ik ook keek ik zag hem niet. Dacht : niet in paniek raken, misschien ligt ie op de bank ofzo of ergens anders omdat ie moe is of ziekjes. Maar toen zag ik een van de juffen papieren uitdelen aan de kindjes voor mee naar huis. En plotseling om zich heen zoeken met paniek in dr ogen. En toen de tweede juf ging ook als een dolle heen en weer zoeken. En toen wist ik dat ze Erik kwijt waren!!!!!!!!! Op dat moment horen we achter ons in de wc's een kind vreselijk huilen. Erik natuurlijk! Helemaal overstuur. Erik over de zeik en ik over de zeik. Naar binnen met de jufs praten maar hun weten ook niet hoe het verkeerd is gegaan. En ook niet hoe lang ie daar gezeten heeft grrrr Snap nog steeds niet hoe het kan gebeuren. En waarom Erik niet eerder heeft geschreeuwd of gewoon de deur heeft open gedaan ( hij kan er goed bij ) Maar goed, zit er nog steeds wat van te trillen. Erik lijkt nergens last van te hebben. is gewoon zichzelf. Krijg natuurlijk ook niet uit hem hoe het allemaal precies gebeurd is Dus dat zal altijd een mysterie blijven vrees ik.
oeps!!! wat zul jij het even warm gehad hebben. Gelukkig was hij niet echt kwijt. Je kunt er nu iig vanuit gaan dat ze Erik niet meer uit het oog verliezen.
Jeetje dat is schrikken Hedwig, hopelijk gebeurd ze dit nooit weer zeg. Ze zullen er volgens mij vanaf nu wel beter op letten, ze zijn zelf ook geschrokken, maar jee dat dat nu net weer met jou kindje moet gebeuren dan hé.
Ik vind het eigenlijk wel schandalig. Als ik op een PSZ inviel of op een KDV telden wij na elke activiteit de kinderen zodat je zeker wist dat iedereen weer in de groep was.
Ja ben me echt lam geschrokken en stond echt verbaasd dat het gebeurd was. Helemaal omdat ze aan het einde altijd in een kring gaan zitten. En ik zag 1 stoel leeg. En ze deden zelfs een oefenspelletje met de namen ( hoe heet die en die? En elkaar dan aanwijzen ) Maar goed, volgende keer als ik hem niet zie dan ga ik gelijk naar binnen toe en vraag waar ie is. Want nu stond ik daar zeker 10 minuten mezelf op te vreten en rond te kijken van : waar is mijn kind????
Mijn schoonzusje heeft een tweeling en die gaan net naar de PSZ en toen ging me schoonmoeders ze ophalen stond de een nog buiten waren ze vergeten???? toch belachelijk he Jij zult ook wel erg geschrokken zijn
Vind dit wel een beetje slordig van de juffen. Zeker omdat ze al een tijd in de kring zaten en zelfs een naamspelletje deden. Mijn dochter bleef ook een keertje buiten, maar ze hadden toch echt wel snel door, dat ze daar was. Bij ons zou je een klacht in kunnen dienen, weet niet of dat bij jullie kan?
Omdat ik zelf op een psz werkte, weet ik hoe erg de leidsters dit zelf ook zullen vinden. Bij ons is (gelukkig toen ik vrij was) een kindje ooit ontsnapt naar buiten en die liep al bijna op straat! Daarna let je wel beter op dat het noooooooooit weer gebeurd! Ik zou geen klacht indienen. Die meiden hebben er vast zelf ook flink de balen van, en om ze dan ook nog een schop na te geven... daar wordt de sfeer vast niet beter op!
najaa schrik je je helemaal het rambam zeg, wat onzorgvuldig zeg van ze, zou zeker nog even laten weten dat dat echt niet kan! maar ik vermoed dat ze zelf ook nog natrillen (dat mag je hopen tenminste!!)
De juffen vonden het ook heel erg! iig eentje dan. De andere is net een week nieuw en kan niet echt veel emoties aan dr aflezen. Maar die ene juf die ik al vanaf begin ken die was ook vreselijk geschrokken en bleef Erik maar knuffelen en mij zelfs ( hihihi ) Gaf me een kop koffie tegen de schrik en Erik glas ranja. Ik denk dat ze voortaan wel beter op Erik zullen passen Had gisteren nog gevraagd aan Erik toen ie in bad zat : hoe was het op school? Leuk! Zei ie. Heb getekend en blokken gespeeld en dat ie met die en die had gespeeld. En dat er ook paar meisjes aan het huilen waren. Meer niet. Hij vertelde alles heel blij en luchtig. En toen ik vroeg : moest jij ook huilen vandaag op school. Zei ie heel luchtig : ja, op de wc. En meer niet. Dus geloof niet dat ie er veel last van heeft. Ikke wel. Heb er gisteravond zelfs nog ff om gehuild ( muts ben ik ook he )
Gister ging mijn vriend Brandon ophalen bij het kdv, en hij zag hem nergens. Toen hij vroeg waar Brandon was schrokken ze en gingen ze snel zoeken. Bleek dat hij in het slaapkamertje zat en iemand de deur had dicht gedaan. Hij zat daar dus in het donker en kon er niet meer uit! Vannacht heeft hij heel slecht geslapen, heel veel huilen enzo..