Ik heb nog nooit kibbeling op maar op mijn werk krijgen de clienten het met gebakken krieltjes en gemengde sla.
het wordt aardappeltjes uit de oven, sla en worteltjes met doperwten. zo kunnen ze zelf kiezen want volgens mij is hij niet zo van de sla. heb er al de hele week zin in . hebben hier een nieuwe visboer dus ben benieuwd
Wij eten er eigenlijk nooit iets bij, maar ik zou ook voor gebakken aardappels/patat en sla gaan. Eet smakelijk!
Grrrr... nu moet ik ook maar naar de visboer heen. het is wel machtig lekker, haha. vind mijn man vaaaast niet erg!
owww nu heb ik zin in kibbeling.... Wij eten dat vaak als tussendoortje gewoon rechtstreeks van de markt of visboer. Als avondmaaltijd zou ik denk ik met een beetje patat doen en dan een salade erbij. Al zou mijn man zeggen, doe mij maar een dubbele portie en skip de patat en de salade zeker overslaan!
LEKKER! met frietjes en een salade hmmm zin in kibbeling! ik ga morgen maar eens even een bakje halen van de markt
Aardappels even voorkokenen dan onder de grill met wat olijfolie en kruiden. Is net iets minder vet als friet erbij. Misschien met verse boontjes, erwtjes of een salade. Eet smakelijk igg!