Hallo allemaal, Ik voel me de laatste week al onwijs onzeker, of er iets gaat gebeuren.. Nu heb ik sinds gister al last van me liezen en een waas voor me rechter oog.. toen ik vanochtend wakker werd voelde ik me licht in me hoofd en gewoon niet zo lekker. Dat is later ook wel weer gezakt. Nu heb ik de baby vandaag niet zoveel gevoeld ( 30'weken zwanger ) omdat ik de baby niet zo veel voelde ben ik met mijn eigen doppler naar het hartje gaan luisteren, ik vond het hartje gewoon anders dan normaal klinken Maak me nu wel echt zorgen. Ik twijfel of ik de verloskundige moet bellen of dat dit er gewoon allemaal bij hoort.
Ik zou de verloskundige zeke bellen met deze klachten en ook omdat je de baby minder voelt, zou niet twijfelen hoor!d
Zeker bellen want vooral die waas voor je ogen vind ik vreemd en ook het feit dat je de baby minder voelt en anders lijkt te klinken.
zou zeker bellen!!! beter teveel gebeld, dan te weinig!!! Ik ben ook vaker dan normaal geweest omdat ik ongerust was, bleek het bandenpijn te zijn, ik me verontschuldigen kreeg ik nog op me kop ook!! met jou klachten had ik zelfs al bij hun voor de deur gestaan. Dus bellen nu! daar zijn ze voor!!
Gewoon bellen, daar zijn ze voor!! Bij twijfel altijd doen! Ik ben afgelopen vrijdag nacht gevallen op m'n buik, eerst geen zorgen gemaakt en 's nachts om half 4 toch nog spoednummer gebeld. Moest meteen komen. Ik ben zelf heel nuchter, maar ben ontzettend blij dat ik gebeld heb en langs kon komen. Alles was verder prima met de baby, met een gerust hart weer naar huis gegaan. Beter 1x te veel bellen dan een x te weinig hoor!!!
Bellen! Niet per se om je liezen maar vanwege de waas, niet helemaal top voelen en de baby minder voelen!
ik had alleen wazig zicht waar ik onwijs hoofdpijn van kreeg maar ik moest direct naar het ziekenhuis voor een ctg ed. gelukkig niks aan de hand maar ga er van uit dat ze me niet voor de grap hebben laten komen..
Ik had gebeld en toen zei de verloskundige dat die niks hoort voor ongerustheid en dat die waas voor me oog bij de zwangerschap hoort.. En over het hartje luisteren dat je dat eigen zelf niet moet doen.. Het kunnen ook me hormonen zijn maar voel me gewoon zo onzeker
Nou daar zou ik niet mee akkoord gaan als ik jou was, ze hadden op z'n minst je even kunnen laten komen. Misschien nog een keer bellen en erop staan dat ze je zien? En anders via t zkh?
Absoluut onmiddellijk terugbellen,op je strepen gaan staan,en verwijzing eisen! Een waas voor je ogen hoort er absoluut niet bij!