karaoke party

Discussion in 'De lounge' started by buddy, Oct 12, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. buddy

buddy Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    1,004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Hoi,

Ik ben vrijwilliger bij ee jeugdclub in ons dorp,nu willen we binnenkort een karaoke party organiseren,maar ben een beetje inspiratieloos....
    een karaoke set en nep microfoons om uit tedelen hadden we al bedacht,maar komen niet echt verder.

Wie heeft er leuke ideeën? ?

2. buddy

buddy Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    1,004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Niemand??

3. suus02

suus02 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,386
    860
    113
    home sweet home
    Disco lampen en bol. Gekke petjes kleding ect. Bedoel je zoiets?

4. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

Jul 8, 2013
    1,792
    493
    83
    Een thema? Bijvoorbeeld tropical, of apres ski, of disco, of geen idee om welke leeftijd het gaat maar iets wat bij die leeftijd helemaal 'hip' is? Maak er desnoods een Pokemon thema van, hang je overal pokeballs en knip je pokemon uit op grote en kleine kartonnen borden. :D

5. buddy

buddy Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    1,004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Het is van 8 jaar tot en met groep 8 van de basisschool.
    het thema is karaoke. Met carnaval hebben we al après ski en zo elke maand iets anders. In december dus karaoke maar dat valt dus tegen om iets te verzinnen e te bedenken en het is aan mijn toegewezen😕

6. mamameer

mamameer VIP lid

Jan 21, 2014
    8,175
    4,488
    113
    alles donker maken, en gekleurde lampen, inderdaad mag zo'n discobol niet ontbreken. een klein podium voor de "zanger of zangeres" groot scherm waar het lied op speelt.
    veel kleurtjes in de aankleding. ook kun je bijv. lekkere gekleurde alcoholvrije cocktails met leuke rietjes doen.

7. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

May 30, 2016
    1,184
    3
    36
    NULL
    NULL
    in een cafe waar ik altijd karaoke zong kreeg de zanger of zangeres na elk optreden een gratis shotje. Je zou zoiets met limonade kunnen doen.
    Aankleding doet ook veel. Het hing daar altijd vol met spandoeken met grote schreeuwerige letters "karaoke" erop.
    Naast het podium een bak met daarin hoeden, petjes en boa's en sjaaltjes etc om aan te doen als iemand het podium op gaat en aan het einde van de avond een prijsuitreiking voor de beste zang, leukste outfit, leukste dans, grappigste optreden en uiteraard als hoofdprijs een plastic kroontje voor de karaoke King of Queen! De kleine prijsjes kun je laten bestaan uit kleine zelfgemaakte snoepzakjes die mee naar huis kunnen, en voor de king of queen een grote snoepzak, of een mok met tekst met daarin snoep. prijsjes uiteraard afhankelijk van het budget, kun je zo gek maken als je wil.
    Veel plezier en ik lees graag hoe de avond geweest is, wat je ervan hebt gemaakt, lijkt me ontzettend leuk om te doen, ook als je een verjaardagsfeestje geeft :D

Share This Page