Hoi hoi, Het is nog veel te vroeg voor mij, maar kijken kan altijd. Ik ben erg benieuwd waar jullie de ideeen voor de babykamer opgedaan hebben? Kleuren en meubels enz. groetjes Angelique
hmmmz kleuren waren wij vrij snel uit ik heb al voordat ik in verwachting raakte gezegd da tik lime groen mooi vind dus heb ik gekozen voor lime groen met creme wit en witte meubeltjes de meubeltjes hebben wij samen uit gezocht ter plekke in een winkel zelf deze zijn wit hoogglans geworden we hebben saampjes ook het behang uit gekozen alleen heeft mijn man uitgekozen dat hij graag twee kleuren wou hebben en een band in het midden dus nu heb ik behang van joupy van bebe jou onde lime groen met rode zeesterretjes erop dan de band met het zeehondje joupy erop en dan creme kleur behang ook met rode zee schelpjes erop het is erg mooi geworden! helaas kan ik geen fotos op pc zetten dus...
Klinkt heel leuk! Vind lime-groen op dit moment ook heel leuk, maar moet nog even hè, voor je het weet is er weer een andere trent@
ik heb een aqua-blauwe kamer voor de kleine ik had een site maar ik weet hem niet meer, daar zag ik een kamertje en daarvan heb ik mijn inspiratie opgedaan!
hoi! ik ben er ook al helemaal mee bezig.. en nog niet zwanger! We hebben wel meubeltjes..kast commode en bedje via MP en dat voor maar 75 euro.. niet veel toch.. het zijn witte meubeltjes met hout.. en op ieder meubeltje staat een pingiun...erg schattig.. Nu heb ik daarom heen een klamboe gekocht.. En toevallig net via MP een aankleedkussen voor maar 2,50.. tja.. net getrouwd he.. dus heb maar klein budget.. haha! Ik heb zelf licht groene verf (die hadden mijn schoonouders over toen ze afgelopen jaar gingen verhuizen.. dus die kunnen we ook hiervoor gebruiken.. en dan met een andere kleur erbij.. Maar goed, die kleur kan altijd veranderen haha! Groetjes Wendy
Nou wij zijn er ook al volop mee bezig hoor. Wij hebben witte meubeltjes die mijn vriend zelf heeft gemaakt, en volgende week word de vloerbedekking gelegd en die is knaloranje met een heel klein limegroen werkje erin. Wij wilden dit vast klaar hebben aangezien er nog zoveel aangeschaft moet worden. Succes
kijk even in mijn album of babysite daar staan foto's van het kamertje. Wij hebben hiet via internet gekocht (2de hands)
Gewoon zo'n babyzaak rondlopen en kijken naar de kleuren en ideeën die ze in de winkel hebben. Boekjes meenemen.
De kamer van Vince is limegroen met oranje.De meubeltjes zijn beuken met creme,de gordijnen zijn ook creme en op de vloer ligt beuken laminaat is erg leuk geworden ik heb niet veel aan de muur daar hou ik niet zo van heb wel veel ass in de kleuren lime,oranje en aqua. Groetjes Claudia
Wij hadden/hebben een muurschildering laten maken...het oude bedje van mn man koloniaals geverfd/koloniaals over de commode was leuk...bij een eventuele volgende kijken we wel weer