Ja morgen avond voor het eerst De X-Factor. Het zal wel net zoiets als Idols zijn, waar je lekker kunt lachen om de voor rondes . Zijn er nog meer die dit gaan volgen of mischien mee hebben gedaan?
Lijkt me wel lachen weer x factor maar wordt een beetje moe van die Henk Jan Smits...nu heeft hij weer een boek geschreven....
Sorry voor de lange link, maar hier staan al audities van X factor (voorproefje) Als je op de oranje knop meer video's drukt, kan je nog meer audities vinden onder X clusive Groetjes Vera Aangepast door mdorator: link rekte de pagina uit!
henk-jan deed een keer heel erg lullig bij Jensen.. daar kwam een jongen (hj had hem eerder ontmoet) en die stonk nogal erg en henk-jan ging helemaal bij Jensen staan en vertikte het om naast die jongen te zitten omdat hij zo stonk.... hij zei knoeterhard dat hij erg stonk en dat ie zichzelf beter moest verzorgen enzo... zelfs jensen vond het te ver gaan!.. jemig he...die jongen heeft ook gevoelens hoor! :S
Hij denkt dat hij de antwoorden overal op heeft...lekker mensen afzeiken dat kan iedereen iets goeds zeggen waar ze wat aan hebben dat is veel moeilijker...oke die mensen die mee doen vragen dr wel om natuurlijk maar je ziet HJ echt overal met zn kop
ja dat die die jongen zo behandelde is niet leuk natuurlijk. maar ik kan eerlijk gezegd ook niet zo goed tegen lichaamsgeuren hoor. alleen die jongen was er wel heel erg door gekwetst. jensen pakte henk jan ook lekker aan met zijn boekje, haha, word waarschijnlijk een grote flop.
De voorrondes...dat wordt weer lachen. Bij de voorrondes van idols kreeg ik spontaan last van plaatsvervangende schaamte.
Ik kan echt niet wachten op X-factor! Ik ben echt niet het type voor leedvermaak, behalve als het op dit soort programma's aankomt. Dan kan ik echt schaamteloos in een deuk liggen