Kickboxster vanuit ring kraambed in!

Discussion in 'De lounge' started by Mama San, Oct 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Calimero

Calimero Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,901
    0
    0
    nou ik vind het echt te bizar voor woorden!

2. Calimero

Calimero Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,901
    0
    0
    en ik denk trouwens dat als je al zover heen bent dat je het toch moet voelen!
    het beweegt toch en het leeft dus ik kan me eigenlijk niet echt voorstellen dat ze het niet geweten heeft

3. Windows

Windows Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,860
    0
    0
    Dat kind had wel in die ring geboren kunnen worden zeg :rolleyes:

4. Mama San

Mama San Actief lid

Sep 6, 2006
    114
    0
    0
    Het lijkt mij dat ze echt wel iets heeft gemerkt, want waarom ga je als je gewoon ongesteld bent een zwangerschapstest doen? :^o :^o

5. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    wat dacht je van zwaar verwond kunnen worden?

6. Terese

Terese Fanatiek lid

Hier de foto van de kersverse moeder met kind:

7. Chanel

Chanel Bekend lid

Mar 19, 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Jeetje wat is het babytje klein zeg. Echt zielig zo met een slangentje in het neusje :( Ik denk ook dat ze wel wat gevoelt moet hebben, baby's gaan toch na een bepaald aantal weken bewegen. Gelukkig is het kindje niet gewond geraakt toen de moeder nog kickbokste!

8. vissie26

vissie26 Actief lid

Sep 15, 2006
    272
    0
    0
    Wat bizar...en dan nog die negatieve test. Ik kan me ook wel voorstellen dat als je gewoon ongesteld wordt en negatief test dat je er dan ook niet vanuit gaat ineens zwanger te zijn.

Blij dat het goed gaat moeder en kind.

9. PetraK

PetraK Fanatiek lid

Sep 19, 2005
    1,222
    0
    0
    Amsterdam
    Klein is nie zo gek als het kindje met 32 weken geboren is. Heb zelf wel meer verhalen gehoort dat vrouwen zwanger waren zonder het te weten.
    Kan het me zelf niet voorstellen, maar ik geloof best dat het kan.
    Slangetje in de neus is niet zo eng hoor. Baby's tot 35 weken hebben nog geen natuurlijke zuigreflex, waardoor ze dus nog geen voeding via fles of borst kunnen drinken, vandaar ze dit via de sonde krijgen. Weet er helaas alles vanaf .

10. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik heb ook n paar keer ged8 dat ik zwanger was, maar na een paar negatieve tests en het ongesteld blijven worden, liet ik het erbij. Ik was notabene bijna 10 jaar ouder dan zij!
    Later bleek dat ik idd zwanger was.
    Ik blijf met mn zwangerschappen vloeien, meer tussendoor, iets minder dan met n normale ongesteldheid. Ik kan het me indenken dat zij t ook niet heeft doorgehad, hoor. Zeker met haar leeftijd en als je het liever ook niet eens weten wilt. (dat laatste betekent ook niet gelijk dat ik denk aan opzet, want je geest kan bijzondere dingen doen als je dat wilt/of niet)

11. lover

lover Bekend lid

Jun 12, 2006
    851
    0
    0
    kom uit den bosch en de krant stond er vol van.
    gebeurd vaak zei de verloskundige kinderen zijn tegen woordig slecht ingelicht.
    Ik dacht dat ze op school wel goed in gelicht werden.
    Als ouders heb je natuuurlijk de taak maar ik werd zelfs op school al goed in gelicht.
    Ik was er zo van geschrokken dat ik geneens verkering wilde hebben.
    Ik was bang dat ik zwanger zou raken.
    Jongens die gek op mijn waren heb ik toen af gepoeierd ;)
    ik was bijna 18 toen ik voor het eerst verkering kreeg.
    Mijn ouders waren heel preuts om het zo maar te zeggen dus leerde niet veel van hun.
    Maar wist wel dat sex link was zonder middelen.
    Dus snapte dat niet wat de verloskundige zei. :-s

12. Bloemie

Bloemie Bekend lid

Jul 7, 2006
    666
    0
    0
    Wat een verhaal!

Ik hoop dat dat meisje het gaat redden zonder er iets aan over te houden. Kickboksen lijkt mij niet echt doed voor een babytje.

Ik hoop ook dat ze een lieve mama zal gaan worden....wat een rijkdom zeg...ineens een kind in je armen...helmaal van jou!

13. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ja, als je een kinderwens hebt, is het een rijkdom. Maar jee, ze is 17 en duidelijk nog niet bezig met zwanger worden. Hoop dat ze nu wel genoeg informatie krijgt. Er is een reden voor dat je 9mndn zwanger bent, dan kan je je mentaal voorbereiden op dat kind en die verantwoorlijkheid.

Wat n kind is het meisje ook op die foto, zeg!

14. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    het lijk mij zoo sterk dat ze het niet wist!
    als je het gisteravond bij shownieuws zag,
    zag je toch zelfs na de bevalling een behoorlijke buik.
    Ze zei nog zo droog ik ben nooit mager geweest.
    Nou ik vond er bepaald niet fors!
    Ik denk meer dat ze haar carierre niet op wou geven.

15. Chanel

Chanel Bekend lid

Mar 19, 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    @ PetraK oooh vandaar dat het babytje een slangente heeft. Wat vervelend zeg dat je kindje ook een slangentje in zijn/haar neus had gehad.

16. jeanney3

jeanney3 Niet meer actief

Ik ben het ook met Meliske eens. Schreeuwen om aandacht. Ze zei dat ze een dieet volgde om af te vallen en je komt aan, terwijl je een dieet volgt. NOU? :(

17. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Je hoort het helaas vaker. Een klasgenootje kwam er ook pas met 8 maanden achter dat ze zwanger was. nou en die was wel wat aangekomen en had last van d'r maag. de huisarts zei dat het de darmen waren. toen ze voor een echo mocht komen voor de darmen zagen ze een baby zitten haha. ze was net 16 jaar en echt je kon het niet zien.

18. PetraK

PetraK Fanatiek lid

Sep 19, 2005
    1,222
    0
    0
    Amsterdam
    Het was niet anders Chanel. Danischa is Prematuur en Dysmatuur geboren. Ik was iets korter zwanger dan waar dit topic over gaat...

19. Chanel

Chanel Bekend lid

Mar 19, 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    @ PetraK, ojee wat moeilijk zeg. Is alles nu verder goed met je kindje?

20. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik ken iemand die dus echt 9 maand zwanger was, en een gezond kind baarde, en ze wist echt van niks, ik heb haar een dag ervoor nog gezien, je zag echt niks, ik geloof wel dat het kan.
    Ze was ook gewoon ongesteld, en was totaal 3 kilo aangekomen,
    ze was heel tenger, je zag echt niks.
    Het komt best wel regelmatig voor.
    Een paar jaar geleden stond er een verhaal in de krant, een vrouw van +- ( midden 40) had al 2 grote kinderen, had met kerst een beetje zwaar getafeld, had buikpijn gekregen, en beviel op 2e kerstdag van haar 3e kind! zonder dat ze het wist, en dat is toch helemaal vreemd, als je ook al 2x écht'zwanger bent geweest, zou je toch denken dat die vrouw iets door heeft gehad.......
    Ik geloof zulke dingen wel.
    Ik was dan zelf wel dik, toch schopte Steven niet hard hoor, stelde meestal niet veel voor.

Share This Page